Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah

Vita tråden del 8

juliah skrev 2008-06-12 16:13:47 följande:
    Å så synd jag tycker om dig. Hoppas allt löser sig til det bästa!Det är så otäckt med bilolyckor. Igår höll jag på att köra på en älg...
    Ja, usch, det verkar komma i efterhand också. Jag skulle kunna gå och lägga mig och sova nu, såå trött! Jag ska nog iaf gå och lägga mig lite grann tror jag.

Vilken tur att du inte körde på älgen, har också varit nära fast då rådjur.
  • MiaMariah

Myriz - tack söta du! förstår precis vad du menar, jag tänker på säkra bilar och karosser och gud vet allt numera.

FruPuffen, LinaoMatilda o Bea - ja, tack hörrni, det var ju ändå tur i oturen. Men riktigt otäckt, hann ju se bilen som närmade sig oss och vi som inte hade chans att komma undan.

bea - fy vilken otäck historia men sån tur att det gick bra!

mimmi o anton - tack!

• MiaMariah

Vilka kanonpriser på Inreda, blir riktigt sugen..

• MiaMariah
    mimmi006 skrev 2008-06-12 18:26:14 följande:
    Ja, synd att frakten är så dyr bara! Vi gick ihop några stycjken och då känns det ju direkt mycket rimligare!
    Ja, det är ju smart! Hur mycket går den på?
  • MiaMariah

Bea - *fniss* ja, vila var det ja Skrattande men jag gillar ditt tappra försök till att liva upp röran med den vackra rosen!

• MiaMariah
    mimmi006 skrev 2008-06-12 18:48:32 följande:
    69 kr, det känns mycket o m man bara vill ha lite plock!
    Ja, det håller jag med om. Samma här, jag vill inte betala så mycket när det är lite grann jag vill ha.
    malins79 skrev 2008-06-12 18:51:08 följande:
    Bea, ska bli kul och ser när det är klart också!Mia, tur att det inte gick värre.Anton, vet hur det är. Man blir så frustrerad när man inte kan göra färdigt saker och ting för att man behöver hjälp av någon annan.
    Tack!
    mimmamum skrev 2008-06-12 19:01:16 följande:
    Godkväll!Bea vilka härliga bilder! Men tänk vad nära ni är ert mål! Jag längtar tills det ser ut så i vårt kommande hus!Mia, har nog missat, har du krockat? Usch så otäckt!
    Ja, en bil körde rakt in i sidan på vår bil idag, bakom mig så jag har ont i nacken.
  • MiaMariah

tack mimma och Maria!

malin - försök med 500, kanske lite väl lågt eg men man kan ju försöka! 1500 är på tok för mycket tycker jag.

Maria - vad lurigt att de dragit pengar! såvida du inte gått med på autogiro så får de ju inte göra så mig veterligen! be att de sätter tillbaka dina pengar om du inte längre vill ha tidningen.

tack Kajsa! Maken klarade sig helt och hållet men sörjer bilen, den är hans bebis Skrattande Han bearbetar dagens krock med att träffa sina polare, jag har tittat på Sex and the City och ätit choklad.

• MiaMariah

Hoppas det fixar sig Maria med Vakre hjem, du förstår säkert vad de säger!

• MiaMariah
    Vaniljdröm skrev 2008-06-12 21:13:58 följande:
    AntonLåter som en plan JuliaTack! Kramar tillbaka! Drömmer om den dagen man kan ligga på divanen och äta praliner MiaSkönt att du är vid gott mod! Maken får väl skaffa sig en ny bebis Vid sådana här tillfällen kommer man på hur världsligt det ändå är med saker.
    Ja, jag har samlat mig lite, tänk vad choklad kan göra underverk Skrattande Och maken samlar sig nog han också skulle jag tro Flört Så småningom.
  • MiaMariah
    Videli skrev 2008-06-12 21:42:25 följande:
    GodkvällHär hemma är det kaos just nu. Igår skar min man av sig nästan hela handen, då han slant med sågklingan och skar upp hela handryggen... Usch vad man får sig en tankeställare när något sånt händer. Vi har i alla fall besiktat huset ikväll, utan några anmärkningar. Besiktningsmannen sa att det var ett kanonhus vi köpt, så det känns jätteskönt mitt i allt elände...Men liten fråga i mitt ego inlägg. Vad heter sidan som säljer IKEA´s gamla 1800-tals serie?
    Men fy vad hemskt, hur gick det för honom?
    Tjock kulan skrev 2008-06-12 21:52:40 följande:
    HejsanÄr helt slut efter pop rean (som precis som många andra spräckte min budget ). Köpte hur mycket br basplagg som kan matchas i det oändliga samt praktiska saker som vindflece jacka skaljacka och byxa.Mia: usch vad trist hoppas inte din nacke har blivit alvarligt skadad.Bea: Väntar spänt på det färdiga resultatet, kommer bli hur bra som helst tror jag.Malin: Tycker du ska ge skammbudet och invänta svaret om det inte tas väl emot så gå upp lite i pris sådana skåp brukar jui gå från 500 till 800 i mina hemtrakter maria V: var det du som satte panelskiva i badrummet?Nu ska jag visa maken pop fynden
    Tack, det tror jag inte men hoppas att det bara är tillfälligt. Jag har ju ont i nacken sedan tidigare så det här var liksom rätt onödigt om man uttrycker det lite lätt Flört Jag har skrivit av mig i bloggen så kan ni läsa vad som eg hände om ni vill.
Svar på tråden Vita tråden del 8