Det ljuva livet skrev 2008-06-03 23:01:53 följande:
Hej vännerna!Grattis Videli till husköpet, och bea till att köket kommer. (Minns hur galet matt jag blev när vi fick 634kg kök inburet i vardagsrummet)Jag har fått världens finaset kristalllampa idag. Med superfina kristaller och silverfärgad metall. *såå glad*
Fått!? Det där får du utveckla och visa!
Tjock kulan skrev 2008-06-03 23:38:18 följande:
Bea; Ja det är ett av mina favvo uttryck lampan gick ej att köpa on line men jag fick ju charmat och pappa snackat sig till ett skyltex i stället . Jättegrattis till köket, nu börjar det röra på sig på allvar.Mia: Vilken fiiin säng ni har tycker det var super frächa färger ni har i sovrummet, men jag får precis som Bea lite "ångest" med tanke på vår egen säng som inte alla dagar ens får på sig ett sängöverkast . Gjorde som du tipsade och fick med mig ett skylt ex, prutade dock inte eftersom personalen var så hyggliga o supertrevliga och då jag var så desperat på lampan .Videli: vilket underbart skrivbord det hade jag lagt rabarberna på om jag bott i trakterna, grattis till husköpet i natt kan du drömma om inredning istället för kontraktsskrivning .Kajsa: Skönt att höra att lillan mår bättreVanilj: Grattis till badrummet skönt att kunna lägga pengarna på annat än våtrumstapet
Tack! Äsch, vi slarvar väl alla lite till mans.
Kul att du fick ett skyltex!
Peak skrev 2008-06-04 08:47:59 följande:
Videli - Grattis! Miamariah - fint bäddat och allt därtill! Väldigt fin pläd måste jag säga Kajsa - hoppas det går bra med dottern, har ni fått någon tid än? (kommer inte in i bloggar)Har läst tillbaka lite men har missat en hel del dagar så det är mycket att ta igen!Vi har just bestämt oss för att åka till Thailand i jan eller feb nästa år. Vi har varit där 4 ggr men på ungefär samma ställen, Phuket, AoNang och Reiley och så på öar runtomkring. Nu funderar vi på KhaoLak/ohLanta om omgivningarna eller KohSamui med omgivningar. Nån som har några tips?Det kommer nog hända roliga saker där också *hemlighetsfull*
Tack! Ja, gåvan kom från en tjej med bra smak

FruPuffen skrev 2008-06-04 10:22:06 följande:
Min shabbystol blev klar på pysselkvällen igår! Välkomna in i bloggen. Nu är jag på jakt efter ett litet nätt bord som passar till som ska stå bredvid stolen under fönstret.
www.etthusivitt.blogspot.comUnderbar stol, verkligen!
13 år emellan skrev 2008-06-04 10:13:17 följande:
Vågar vi ens prata om det här då?Vi reser till Island i slutet på augusti för att bestämma kyrka och hotell etc inför bröllop nästa sommar.
Vad härligt! Det var supernära att vi faktiskt gifte oss just på Island, hade till och med pratat med präst men det slutade med att vi gjorde det här hemma i alla fall iom att maken ville ha med några nära och kära. Men det fick vi ångra bittert sedan eftersom några i vår närhet betedde sig som svin rent ut sagt.
MariaV skrev 2008-06-04 12:47:21 följande:
Hej tjejer!Kommer någon ihåg mig? Det har blivit en lååång fl-paus för mig. Nu har jag smygit runt lite i tråden och undrar om man är välkommen tillbaka. Ska ju vara hemma hela sommaren nu efter en intensiv studietid så då får jag nog lite tid över till fl och bloggläsning.
Vad roligt att se dig, klart vi minns dig! Välkommen tillbaka.