-
Men fy vad otäckt, kram!Videli skrev 2008-06-12 22:12:38 följande:Jaaa jag lovar att ta hand om honom. Jaaa det är såå himla synd om honom. Han ska opereras imorgon. Ett ben och två senor är av, och några nerver. Han hade tur, för det var ett djup jack, så en sekund senare hade han inte haft någon hand kvar... Men det jobbigate av allt är att vi/han blev så otroligt dåligt bemötta av ambulansen som kom. Dom nonchalerade både min man o mig. Dom sa att vi fick ta oss in på egen hand för att det inte var någon fara, utan att dom blev mest smått irriterad över att vi ringt 112. Jag var helt i chock, och visst inte vad jag skulle ta mig till. Men väl inne på akuten blev det prio 1. Personalen på akuten var helt chckade över hur ambulanspersonalen hade behandlat oss.Så till o med dom sa att vi skulle anmäla.
-
Hej tjejer..
Imorgon ska jag in och röntga min nacke efter krocken i förrgår. Ser inte fram emot att sitta och vänta på akutmottagningen
Spännande MM - hoppas det är en bebbe p g nu då!
numberone - och hoppas att du blir igångsatt nu i helgen, förstår att längtan måste vara jobbig. -
Tack, nej inte sämre men likadant. kram!LinaoMatilda skrev 2008-06-13 19:41:00 följande:Så tråkigt! Har den blivit sämre? Hoppas du slipper vänta så länge och att det inte är någon skada i nacken. Kram
-
fruluva o ninizen - ni kan läsa om olyckan i min blogg.
mm - ja, det är väl det.
malins - ja, precis. när maken ringde samma dag så sa de att jag kunde känna efter först igår och idag men komma in om det inte blev bättre eller om det blev sämre. anmälan till försäkringsbolaget gjorde vi samma dag.
tjock kulan o vanilj - tack! -
ninizen - fyy vad hemskt!
juliah - tack! -
Om man bor i Gbg eller i närheten så kan man hämta ut det och slippa frakt. De finns i Majorna numera, förr vid Lilla Bommen nära operan.juliah skrev 2008-06-13 21:03:05 följande:Västergården har så fin keramik, dyr frakt bara. För den som letade efter vit keramik.
-
juliah - ja, det är inte dumt! har varit på vippen ett par gånger att handla därifrån.
fluffiga - tack, ja, hoppas på det bästa helt enkelt. vad härligt med en liten kattunge!
livet fr ljusa sidan - ja, tyvärr. se om det i min blogg. -
Bra att du också kollar upp din nacke. Jag blev hänvisad till Axessakuten för att de har röntgen där istället för vc.Ninizen skrev 2008-06-13 21:10:45 följande:Har fått en tid hos läkaren på torsdag på VC. Anmälde till försäkr. bolag direkt.
-
Ni som läser min blogg vet att jag har börjat med intervjuer.. På söndag lägger jag ut en ny intervju och denna gång med en "riktig" kändis från inredningsvärlden!
-
Sylt - tack!
Nej, jag har inte heller nåt intresse för fotbollen.