Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita tråden del 8

Vaniljdröm skrev 2008-05-27 07:06:20 följande:
    Grattis till nya kameran. Jättefina bilder från tvättstuga igår!Vad blev det för kamera?
    Tack, det blev en Samsung, blev lite snål när jag var där, Canon Lxus kostade en tusenlapp mer så det blev denna för knappt 1500kr
  • malins79
    lillafruluva skrev 2008-05-27 07:07:34 följande:
    God morgon!Har bytt med en tjej på jobbet så jag är ledig idag istället för torsdag!Ska i vanlig ordning plocka här, sen ska jag och åka och träffa min kusin och hennes bebis(ingen i släkten vet något om vår fyra än!)Förresten, jag satt och räknade och fnulade och till sist kom jag fram till när sm var. Mitt bf blir den 16/1, på Neahs tvåårsdag!
    Vad kul!
  • malins79
    juliah skrev 2008-05-27 07:18:39 följande:
    Den ser verkligen bedårande ut! Tack snälla malins och vanilj för tips.
    Jag sitter och klurar om jag har något  som behöver lite rosentapet på sig.
  • malins79
    juliah skrev 2008-05-27 07:27:57 följande:
    Det finns väl alltid något som behöver lite rosentapet på sig? Jag blir så romantisk av mig nu under sommaren, inredningsmässigt alltså
    Bara inredningsmässigt?
  • malins79
    Tjock kulan skrev 2008-05-27 09:56:52 följande:
    Lillafru: Åh vilket mys (är själv fasligt sugen på ett syskon till Alice, får se om turen är med oss när vi väl sätter igång )Malins: Snäääälla kan du inte lägga in bilderna på tvättstugan i bildtråden *fjäskar*
    Jag hade bara en bild, ska fota lite mer om en stund men den jag tog igår kommer här
    001.JPGHelt opiffat...
  • malins79
    MildaMaränger skrev 2008-05-27 09:59:24 följande:
    vad blev det för kamera??? Beatrize... tänk vad avundsjuka de kommer bli, de som bor i tråkiga nybyggda hus. Jag tror att de kommer att bli gröna av avundsjuka när de får känna på lite "lantliv"

En Samsung P800.

Näe nu ska jag städa toaletterna när J sover, sen ska jag försöka fota.

• malins79
    Nya stolar, köpta på Blocket,Dessa stolarna köpte jag i söndags, 1200kr för alla 6. Det ska på vita volangdynor, har beställt från Hansonsmagasin.

Visst blev det finare än de gamla?
    PICT2414.JPG
  • malins79
    Tvättbalja från ÅhlensTvättbalja från Åhlens. I plats men ser ut som emalj.
  • malins79
    Videli skrev 2008-05-27 11:12:41 följande:
    Ååååå Malin du gör alltid såna fyyynd på stolar.... *avisVad har du gjort med dom andra fina stolarna du köpte förut?
    Tack.
    1 stol har Saga, 1 ska in på Jacobs rum och den du ser i bakgrunden ska in i vårt sovrum, så vi har två där. Men Jacob har sin spjälsäng än så länge i det hörnet där den ska stå.

Vilket minne du har!

Jag var tvungen att beställa till lite volangdynor till både till de nya och Leksandstolarna.
    Camilla R skrev 2008-05-27 11:11:31 följande:
    Ja verkligen, ett lite mjukare intryck nu
    Jag tycker med det känns mjukare och trevligare i rummet sen de stolarna kom in
  • malins79

Här kommer en stor bild. Golvet är inte nylagt utan från -70talet.

Svar på tråden Vita tråden del 8