Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita tråden del 8

SDC12976.JPGEn bild till från den nya tvättstugan.
  • malins79
    MildaMaränger skrev 2008-05-27 11:41:44 följande:
    malins79... vad fint du har gjort.. jag är också supersugen på en tvättstuga!! men i nuläget har jag ju ingen. Jag hittar också en massa inspiration hos Julia.. så snyggt med färgerna.. hur tänker du mer? mer detaljer? matta?
    Tack Generad
    Jag ska köpa nån plastmatta att ha framför bänken, strykbrädan är infällbar och det är skönt att stå på något.
    Det man inte ser är att på motsatt sida av fönsterna är vår nya groventré. Där ska kroklister och hatthylla upp och en garderob ska införskaffas.
  • malins79
    Peak skrev 2008-05-27 13:07:18 följande:
    malins79 skrev 2008-05-27 11:12:51 följande: ah fin! Jag måste ju också ha en tvättbalja nu, ska kolla Åhléns då! Vad kostade den? Tips på fler tvättbaljor? (att bära ut tvätten till torkvindan med)Anton 2005 - FK är ett särskilt folk - de får göra hur mycket fel som helt, inte betala ut pengar, eller bara slarva bort papper - men skulle det vara tvärtom...ojojoj! Tänk om man fick restskatt och inte betalade in i tid, ja men jag har tappat bort pappret!
    125kr har jag för mig (eller 99kr)
  • malins79
    misak skrev 2008-05-27 13:25:49 följande:
    Superfint. Visst var det bordet och stolarna i mörkt trä från början? Från Mio? Jag har nämligen det...
    Näpp, är köpta vita från Möbelgrossen, men de finns i mörkt trä.
  • malins79
    13 år emellan skrev 2008-05-27 13:47:41 följande:
    Åh, om jag bara kunde komma på vem det var som hade hittat en stor zinkbalja och målat den VIT () med texten "Nytvättat" på...Det var den finaste balja jag har sett iaf...
    Vad inte det Vanilj?
  • malins79

Birkochkallesmamma, jag har köpt baljan på Åhlens. Den är i plast men ska se ut som emalj.

• malins79
    035.JPG025.JPG
    Var tvungen att klistra in två bilder på mina godingar, hoppas det är Ok?!
    Saga har chokladglass runt hela munnen...!
  • malins79
    Sylt skrev 2008-05-27 20:34:27 följande:
    malins --> Mysiga bilder, lillkillen ser busig ut
    Jo, och envis!
  • malins79

Alltså blir inte klok på blogspot när man ska lägga in bilder. Hur gör jag för att kunna lägga in dom i mitten och för att kunna skriva lite under bilderna?

Svar på tråden Vita tråden del 8