-
Jag målar aldrig shabby utan vitt, halvblankt oftast.swemaria66 skrev 2008-06-02 20:13:11 följande:Någon som vill svara
-
Så ireterrande det är när saker och ting är slut på Ikea. Men det kanske dyker upp snart?Tjock kulan skrev 2008-06-02 21:44:18 följande:Hej tjejerAlla har tagiot vara på solen idag ser jag .Själv sitter jag och sörjer över en svart Septim lampa på Ikea. Har köpt en svart för ett tag sedan och sedan dess bearbetat maken om det utmärkta med att ha ännu en svart septim över köksbordet. Nu idag på Ikea ser han uppskyltat ett bord med två svart septim och säger, ja det var ju snyggt. Snabb som en kobra hugger jag till och säger då tar vi en till, men då är de slut. Blev sur som en trotsig 5 åring och meddelade maken att han inte är med på min tio i topp lista för tillfället, grrrr dessa karlar. Nu har jag kollat påm nätet och de finns ett fåtal kvar i Karlstad och Linköping. Men vad hjälper det jag bor ju i skåne malins: Vilken tjusig lampa det blev för 100 kr totalt det är ju ett riktigt fynd.sweemaria: Jag har målat med vattenbaserad råvit färg från flugger
Ja jag blev jättenöjd med lampan. Känns kul att inte ha en lampfot som alla har.
Jag har en till lampfot visserligen i trä som jag har spraymålat, den kostade 30kr plus en skärm från Ikea. -
hmm, stavar som kråka.
-
hon gjorde ett kort inlägg idag. Då hade inte bebisen tittat ut. Sen skrev hon i min blogg för nån timme sedan.JeaJea skrev 2008-06-02 22:01:01 följande:Ingen som har hört av Numberone?
-
Nytt inlägg (volangdynor)
-
Hej på er, har fl strulat för er idag? Jag kom in för en stund sedan.
Ni som har skolbänkar/pulpeter hur mycket har ni betalt för dem?
Det finns en på vår secondhandbutik för drygt 400kr. Den är lackad och jag skulle nog vilja ha den vit. Är det ett vettigt pris?
-
En riktig klassiker!Camilla R skrev 2008-06-03 13:13:16 följande:En ny termos nu till sommaren skulle jag nog vilja ha, denna är väl fin? www.designonline.se/Products/sek1/Trademark/S...
-
Vad skönt att det löser sig!Vaniljdröm skrev 2008-06-03 16:01:05 följande:Ni anar inte vad glad jag är idag.Försäkringsbolaget ersätter en del av skadan i vårt badrum och tvättstuga.Nu vågar jag fundera på allvar över hur det ska se ut.Vågar tänka inredning !Det känns som ett stort svart moln drev iväg.Väldigt världsligt men ack så betungande det har varit......
-
Vaniljdröm skrev 2008-06-03 11:23:30 följande:Ja fl är helknäppt här också!400 är säkert rimligt även om du kanske kan hitta den något billigare på blocket. Men i secondhandaffärer brukar man kunna pruta lite.......13 år emellan skrev 2008-06-03 11:43:08 följande:Inget strul alls för mig...men då kommer det väl...Jag tycker 400kr låter som ett ganska bra pris faktiskt. Tror att du kan hitta billigare, men ännu fler dyrare
I denna affär är det satt pris som gäller så det går inte pruta.
Affären ligger ungefär 200m från vårt hus så det blir inga resekostnader som det blir när man oftast sitter och hittar något på Blocket. Ska kolla på torsdag om den finns kvar och vad den kostar. Jag tror Saga skulle älska att ha en skolbänk.
-
Idag har jag köpt en ny kaffebryggare, det blev en silverfärgad Moccamaster. Elkedjan som vår elbutik tillhör hade endast den silvriga hemma och den var på kampanj 995kr så jag slog till. Kanske hade varit kul att ha en vit men att behöva lägga nästan 500kr till var jag inte sugen på. Jag har haft nog med utgifter denna månad, ny kamera, elvisp, stola, volangdynor och nu kaffebryggre, tur att skattepengarna kommer.