Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah

Vita tråden del 8

JagOchHan skrev 2008-05-07 13:40:38 följande:
    miaMariah - skulle du kunna inboxa mig din adress?? Jag har en liten sak jag skulle vilja skicka till dig
    Va!? Vad har du nu hittat..? Skrattande
  • MiaMariah
    Truffles skrev 2008-05-07 13:26:59 följande:
    I min sista tidning var det ett erbjudande om en - vit - morgonrock, men inget av dem är tyvärr något iallafall jag frestas av. Får avvakta ett tag till. På tal om tidningar. Vilka är era, nu får jag väl skriva förutom Lantliv, favorittidningar?  Har nyligen läst min första Hem och Antik (pensionärsvarning jag vet men tyckte den var väldigt informativ, jag har ju ibland sådana problem att hålla isär alla olika stilar och säga vad de och de benen tillhör för stil o s v...
    Lantliv, Vakre hjem, Drömhem och trädgård samt Rosie.
  • MiaMariah
    JagOchHan skrev 2008-05-07 14:03:38 följande:
    haha skulle du allt gärna vilja veta jo men självklart gevalia och leilaboken skam den som ger sig. berättade för maken att min envishet en en gång gett mig vad jag velat. han bara skratta. paketerar den idag, kommer nog iväg imorgon. så senast 2-3 dagar bör du ha den..
    Fantastiskt att du fick tag i den äntligen! Var fanns den? Inboxa mig priset och portot plus var jag kan betala in det så fixar jag det bums. TUSEN TACK vännen!
  • MiaMariah
    Peak skrev 2008-05-07 14:15:02 följande:
    haha Du är rolig du Tidningar jag läser: Lantliv (köper ibland, eller på bibblan) Hus & Hem, Allt i hemmet, prenumererar till och från på Mama, har fått Laga lätt-prenumeration i present, MåBraVad ska ni ge era mammor i morsdags-present? (Jag fick inget på min första mors dag förra året!! )
    Hoppas du får present i år - du får hinta lite Flört Jag ger min mamma en fattigmansljusstake efter att hon har pratat om att hon slagit sönder en sådan för många år sen.
  • MiaMariah
    Sylt skrev 2008-05-07 14:56:18 följande:
    tjenamåste ha eran experthjälp Har köpt utemöbler till terassen, en bänk och två stolar (Mälarö). Ville ha matchande bord (www.ikea.com/se/sv/catalog/products/10123939) men det finns inte på mitt Ikea . Köpte ett runt på Åhlens men det såg bara konstigt ut. Ngn som sett ngt likande Ikeabordet? Det får inte vara för stort, gärna fyrkantigt....
    Jysk har nåt liknande, har dock inte sett det irl.
  • MiaMariah
    JeaJea skrev 2008-05-07 15:09:43 följande:
    alltså tjejer, lugna ner er nu!vi här nere i Skåne kallar Danskarna för Nordens araber för att de är så fräcka i affärer. Det är syftningen av inlägget.Det kunde lika gärna vara jag som har skrivit det, varken jag eller sylt ser något hot alls i det inlägget.
    Oj, det hade inte jag en aning om!
  • MiaMariah

Ser ni att jag lyckats matcha plupparna på krukan och spegeln? *stolt* Skrattande

Bilden “http://www.familjeliv.se/hem/miamariah/gallery/phpdmjlkl.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.

• MiaMariah
    LinaoMatilda skrev 2008-05-07 15:24:03 följande:
    MiaM: Så fint! Ja det är kul när det matchar. Det gör ju helheten så mycket bättre Hej Sylt! Länge sen man såg dig här. Tar du igen dig efter besöket?
    tack, skönt att någon såg min bild Flört
  • MiaMariah
    LinaoMatilda skrev 2008-05-07 15:30:07 följande:
    hihi Matilda kom till mig nyss och visade sitt finger "Titta mamma; SMUTS!" Hon hade dragit fingret längs en list och hittat damm. Så nu måste vi städa.
    Ajajdå, Skrattande
    LinaoMatilda skrev 2008-05-07 15:33:06 följande:
    Sylt: Jo tack, här är det bara bra. Regningt idag så mitt trädgårdsland får vänta. Skulle ha gått till ett nytt dagis med barnen, men det blev uppskjutet till imorgon. Men visst är det härligt när det varit så fint väder.MiaM: Jag har sån "finbildsradar"
    Skrattande Hade fler bilder men strunt samma.
  • MiaMariah

Lina - äsch, det spelar ingen roll, det var inte nåt speciellt i alla fall.

juliah o camilla - tack!

Svar på tråden Vita tråden del 8