Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah

Vita tråden del 8

Apropå lasselitens blogginlägg så har jag också skrivit om någon annans hem i gårdagens blogginlägg och vore hemskt glad om några ville lämna kommentar då jag vet att Spets-och-Snor-Helena skulle bli hemskt glad själv!

• MiaMariah
    Himmelbit skrev 2008-05-11 21:46:30 följande:
    Yes! Dumle och mjölkchoklad!! Gott!
    Jöss, mums! Skrattande
  • MiaMariah
    Kajsa M skrev 2008-05-11 22:04:51 följande:
    Godkväll igen! Hänger inte alls med här längre. Har stora bekymmer här hemma och kan inte alls prioritera datorn. Hoppas alla har det bra och att det inreds flitigt! Ska försöka kika i bloggarna för att få se lite fint i alla fall...Kram till er alla!
    Låter inte alls bra, vad är det som har hänt?
  • MiaMariah
    Kajsa M skrev 2008-05-11 22:15:24 följande:
    Det är lillan som blivit mkt sämre. Vi sitter med henne hela nätterna nu. Hon får inte luft.
    Stackars liten! Vad säger läkaren?
  • MiaMariah
    Kajsa M skrev 2008-05-11 22:20:18 följande:
    MiaMariah - Inatt hade vi kontakt med barnakuten och de säger att det kan vara krupp. Men det tror jag inte alls. Imorgon ska vi prata med öron-näa-hals igen och trycka på för operation snarast möjligt. Men det är ju inte det lättaste i strejktider...malins79 - Får se hur det ska gå imorgon, men jag tror inte jag kan göra det.
    Ja, hoppas verkligen på snabb tid!
  • MiaMariah
    Peak skrev 2008-05-12 09:00:06 följande:
    åh vad jobbigt! Kramar till er!
    Ja, hoppas du får din rabatt! Men ligg på, man får tjata lite. Och visst ska de inte ta bort negativa kommentarer!
    numberone skrev 2008-05-12 10:22:05 följande:
    Hej tjejer!!Idag ska jag ta mig tid att blogga igen... har varit fullt upp i helgen så jag har inte fått många minuter över.... inatt fick jag även mina första förvärkar och det känns så pirrigt!! Känns toppen att kroppen har börjat att öva!!
    Oj, vad spännande, när är det dags?
  • MiaMariah
    http://www.familjeliv.se/hem/miamariah/gallery/php4no4wd.jpg

Kan inte låta bli att visa, satte rosenmandeln för ett par, tre veckor sedan och nu blommar den med två ljusrosa blommor!
  • MiaMariah
    Camilla R skrev 2008-05-12 10:36:33 följande:
    Åh, så fint!! Själv är jag så glad och nöjd över vårt lilla äppelträd som blommar. Men är så sugen på att köpa och plantera mera Mina vita löjtnantshjärtan som jag planterade förra året är spårlöst borta -det är väl inget som rådjuren äter?? Annars äter de ju typ upp allt man har i trädgården.
    Tack! Ingen aning om rådjuren äter löjtnantshjärta. Har också en vit men här har vi inga rådjur.
    numberone skrev 2008-05-12 10:38:45 följande:
    Det är beräknat till den 31 maj....
    Oj, riktigt snart! Spännande!
    13 år emellan skrev 2008-05-12 10:39:07 följande:
    [citat]Kan inte låta bli att visa, satte rosenmandeln för ett par, tre veckor sedan och nu blommar den med två ljusrosa blommor![/citat
    Vad är det som är roligt? *fattar inte*
  • MiaMariah
    Truffles skrev 2008-05-12 10:55:42 följande:
    Jättefin bild MiaMariah. "Härligt" med förvärkar! Anton, jag gick över 10 dagar med min första och 17 minuter med min andra. (Hon inväntade sin mormors födelsedag istället för sin farfars...) Juliah, ska strax springa in och kolla om du uppdaterat med tvättstugebilder, vill som många andra gärna plagiera lite därifrån. Kajsa, låter verkligen inte bra det här med din lilla tjej, hoppas hon kan få en snar tid för op!Nu till ett problem jag har. Jag har i bloggen (www.medvitaknutarpalandet.blogspot.com) haft någon inställning ibockad så att alla inlägg jag gjort legat kvar på första sidan. Jag skulle istället vilja ha bara det sista inlägget eller kanske sista veckans... Datorn är nämligen så trög att ladda sidan som den är nu så så fort jag försöker flytta ner sidan så "hakar den upp sig". Men hur jag än försöker ändra detta så händer inget. Borde det inte vara så att jag ska gå in under "Hantera" "Inställningar" och "Arkivering" för att ändra detta. Har nu provat flera gånger och det blir ingen skillnad alls... Hjälp!
    Du får ändra antal inlägg du ska ha på huvudsidan. Anpassa - Inställningar - Formatering - Visa: och där väljer du antal inlägg du vill ha på första sidan. Välj 1 om du bara vill ha det allra senaste, välj fler om du vill ha några till. Glöm inte att spara längst ned på sidan!
    Beatrize74 skrev 2008-05-12 10:57:49 följande:
    MiaMariah - underbart fint! Jag har också fotat lite i trädgården och det är konstigt hur man ser det vackra ÄNNU tydligare när man ser det på bild än i verkligheten. Rosenmandeln är verkligen supervacker!
    Tack, tack! Ja, jag är glad att vi valde rosenmandel, så fin..
    Birks och Kalles mamma skrev 2008-05-12 10:58:34 följande:
    Vilken vacker blomma. Du och maken tar så fina bilder tycker jag.
    Å tack snälla!
  • MiaMariah
    Morsan Martina skrev 2008-05-12 11:32:19 följande:
    Miamariah: Vilken underbar bild!
    tack snälla du!
Svar på tråden Vita tråden del 8