Truffles skrev 2008-05-12 10:55:42 följande:
Jättefin bild MiaMariah. "Härligt" med förvärkar! Anton, jag gick över 10 dagar med min första och 17 minuter med min andra. (Hon inväntade sin mormors födelsedag istället för sin farfars...) Juliah, ska strax springa in och kolla om du uppdaterat med tvättstugebilder, vill som många andra gärna plagiera lite därifrån. Kajsa, låter verkligen inte bra det här med din lilla tjej, hoppas hon kan få en snar tid för op!Nu till ett problem jag har. Jag har i bloggen (
www.medvitaknutarpalandet.blogspot.com) haft någon inställning ibockad så att alla inlägg jag gjort legat kvar på första sidan. Jag skulle istället vilja ha bara det sista inlägget eller kanske sista veckans... Datorn är nämligen så trög att ladda sidan som den är nu så så fort jag försöker flytta ner sidan så "hakar den upp sig". Men hur jag än försöker ändra detta så händer inget. Borde det inte vara så att jag ska gå in under "Hantera" "Inställningar" och "Arkivering" för att ändra detta. Har nu provat flera gånger och det blir ingen skillnad alls... Hjälp!
Du får ändra antal inlägg du ska ha på huvudsidan. Anpassa - Inställningar - Formatering - Visa: och där väljer du antal inlägg du vill ha på första sidan. Välj 1 om du bara vill ha det allra senaste, välj fler om du vill ha några till. Glöm inte att spara längst ned på sidan!
Beatrize74 skrev 2008-05-12 10:57:49 följande:
MiaMariah - underbart fint! Jag har också fotat lite i trädgården och det är konstigt hur man ser det vackra ÄNNU tydligare när man ser det på bild än i verkligheten. Rosenmandeln är verkligen supervacker!
Tack, tack! Ja, jag är glad att vi valde rosenmandel, så fin..
Birks och Kalles mamma skrev 2008-05-12 10:58:34 följande:
Vilken vacker blomma. Du och maken tar så fina bilder tycker jag.
Å tack snälla!