LinaoMatilda skrev 2008-05-13 19:03:50 följande:
Hej i tråden!Nu har jag läst ikapp.MiaM: Fina bilder!MildaM: Ditt badrum är härligt piffat!Kajsa: Låter fint med gråa markiser!Nattönskan: Här är vår, då, 3,5 åring som hjälper till Och så har jag glömt resten
Tack!
malins79 skrev 2008-05-13 19:45:34 följande:
Hej på er!Jag och Jacob kom i väg som vi skulle till Ikea, men han tyckte inte det var så kul på textilavd så jag köpte bara några gardiner åt min mamma som jag lovat.Jag hittade några söta rosa ljuslyktor i fempack för 25kr tror jag det var. De ska få "bo" i tvättstugan.Köpte två tavellister som jag har tänkt att fästa dubbelkrokar på undertill och använda till att hänga våra jackor på i groventré. På själva "listen" har jag tänkt att man ska kunna lägga ifrån sig nycklar coh lite småkrafs.Hur förvarar ni stryktvätten? Sorterat för varje familjemedlem, ligger allt i samma korg eller hur gör ni?
Sällar mig också till skaran som stryker så lite som möjligt.
PD77 skrev 2008-05-13 19:41:37 följande:
Hallå alla! Milda maränger: Badrummet ser så fräscht och somrigt ut. Så fint! Den där Kalikå-servisen är ju verkligen så snygg. Vill också ha.Har inte hunnit sy klart alla saker än, har haft lite mycket att göra. Och så har jag fått graviditetsdiabetes. Fast jag behöver inte ta insulin än. Nu ska jag bara äta nyttigt. Inget godis, nästan inga frukter, inte vitt bröd osv. Så lite kolhydrater som möjligt. Bra att äta nyttigt men inte roligt att få grav.diabetes.
Nä, fy vad tråkigt med graviditetsdiabetesen! Men den försvinner sedan på sikt eller?