Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah

Vita tråden del 8

Får också finbesök imorgon så jag städar och grejar härhemma idag.

MM - tipsar om en soptunna i din blogg!

• MiaMariah
    numberone skrev 2008-05-13 12:29:55 följande:
    MiaM:Vilka fina bilder!!
    Tack!
    Vaniljdröm skrev 2008-05-13 12:31:25 följande:
    Åhhh, fina syrener. Älskar dem och de luktar ju så gott!
    Tack!
    13 år emellan skrev 2008-05-13 12:33:43 följande:
    MiaMariah:Min till bilden igår var snarare menat som en för hur FINT det var! Och idag är det ...Peak:Det blå prickiga tyget FINNS kvar i butiken iaf. Jag skickade 3 m till Fru Puffen för ett tag sedan, men postfrakten var grymt dyr faktiskt, 79 kr tror jag det blevSYLT:JÄTTE-FIIIIIIIIIIIIIIINA!Nackspärren sitter kvar än. Igår kändes det mycket bättre, så jag dammsugade nedervåningen. Det var ingen bra idé...
    Ah, tack! Skrattande
    MildaMaränger skrev 2008-05-13 16:44:15 följande:
    kolla in

Jösses vilken duktig tjej..
  • MiaMariah
    caffe latte skrev 2008-05-13 18:15:14 följande:
    God afton i tråden. Är det någon som vet om/var man kan köpa Brukas medicinlåda på nätet?
    Hör med www.hvitavillan.se/ - jag har varit där några gånger och vet att hon har/haft den. Hon har även webbutik så även om den inte ligger i webbutiken kanske hon kan skicka.
  • MiaMariah
    LinaoMatilda skrev 2008-05-13 19:03:50 följande:
    Hej i tråden!Nu har jag läst ikapp.MiaM: Fina bilder!MildaM: Ditt badrum är härligt piffat!Kajsa: Låter fint med gråa markiser!Nattönskan: Här är vår, då, 3,5 åring som hjälper till Och så har jag glömt resten
    Tack!
    malins79 skrev 2008-05-13 19:45:34 följande:
    Hej på er!Jag och Jacob kom i väg som vi skulle till Ikea, men han tyckte inte det var så kul på textilavd så jag köpte bara några gardiner åt min mamma som jag lovat.Jag hittade några söta rosa ljuslyktor i fempack för 25kr tror jag det var. De ska få "bo" i tvättstugan.Köpte två tavellister som jag har tänkt att fästa dubbelkrokar på undertill och använda till att hänga våra jackor på i groventré. På själva "listen" har jag tänkt att man ska kunna lägga ifrån sig nycklar coh lite småkrafs.Hur förvarar ni stryktvätten? Sorterat för varje familjemedlem, ligger allt i samma korg eller hur gör ni?
    Sällar mig också till skaran som stryker så lite som möjligt.
    PD77 skrev 2008-05-13 19:41:37 följande:
    Hallå alla! Milda maränger: Badrummet ser så fräscht och somrigt ut. Så fint! Den där Kalikå-servisen är ju verkligen så snygg. Vill också ha.Har inte hunnit sy klart alla saker än, har haft lite mycket att göra. Och så har jag fått graviditetsdiabetes. Fast jag behöver inte ta insulin än. Nu ska jag bara äta nyttigt. Inget godis, nästan inga frukter, inte vitt bröd osv. Så lite kolhydrater som möjligt. Bra att äta nyttigt men inte roligt att få grav.diabetes.
    Nä, fy vad tråkigt med graviditetsdiabetesen! Men den försvinner sedan på sikt eller?
  • MiaMariah
    PD77 skrev 2008-05-13 20:44:20 följande:
    Ja, den ska försvinna efter graviditeten är över. Och det är ju bra att äta nyttigt. Så det är väl ok ändå.
    Ja, det var ju tur i oturen men förstår att det inte är så kul så länge det varar..
  • MiaMariah
    http://www.familjeliv.se/hem/miamariah/gallery/phpa0qulm.jpg

Äppelträdet vid vår häck är nästan helt sjukt vackert just nu..
  • MiaMariah
    Gullfina skrev 2008-05-13 20:46:55 följande:
    Oj, vad fint.
    PD77 skrev 2008-05-13 20:49:53 följande:
    Åh, Wow! Vilka blomklasar!
    Ja, visst är det vackert!

Nä, nu är det strax för DH!
  • MiaMariah

Tack tjejer för beröm om äppleblombilden!

juliah - vilken underbar stol, den blir nog poppis!

Kajsa - hoppas verkligen på en tid för lillan inom kort!

Peak - gud så söt!

Vill också ha pengarna för min blogg - 420 485 vore inte alls dumt! Skrattande

Svar på tråden Vita tråden del 8