• LCroft

Grattis Saga på 4 års dagen

Vi har också en studsmatta, ful som stryk är den och går allmänt under namnet "monstret". Ungarna älskar ju sitt monster Fundersam

Var tvungen att gå ut och plocka lite rabarber när mimma pratade om paj, blev så sugen, men det blev bara rabarber här ikväll

• LCroft

Nämen nu blir jag alldeles generad Generad Tack snälla ni, jag blir så glad

PD: Har du fått graviditetsdiabetes din stackare? Hoppas det går om när bebisen är ute!

numberone: När jag väntade Ida visste jag precis hur det kändes för alla som hade gått över tiden, Nico är född i vecka 37, Rebecca i vecka 34 så till först var jag ju givetvis när det gick över vecka 34, men hade inte väntat mig att gå över det faktiskt, så väntan var väldigt lååång till vecka 38+5 när jag blev igångsatt, hade ju liksom gått en månad över tiden Men en sak man kan trösta sig med är att ännu har ingen bebis lämnat i magen för evigt

• LCroft
    malins79 skrev 2008-05-29 20:09:04 följande:
    haha, "monstret"
    Nog fanns det väl skyddsnät med till monstret? Det är guld värt när man har, åtminstone vi har, huliganer som hoppar hur som helst... Får väl erkänna att jag med varit och hoppat några gånger. Har man fött barn ska man förresten inte hoppa utan att gå på toa innan Flört
  • LCroft
    malins79 skrev 2008-05-29 20:20:43 följande:
    Jo det var nät till.Jag ska faktiskt hoppa lite jag med, som träning. Jag testade lite idag och jag hade druckit kaffe så jag vågade inte hoppa för mycket
    Det är mycket tyngre än vad de ser ut, men rätt så roligt faktiskt
  • LCroft
    numberone skrev 2008-05-29 20:22:52 följande:
    L Croft:Det är det som får en att fortfarande klara av att vänta... att det inte är för evigt!! Har ju lite att pyssla med under tiden så det ska väl gå.... Den lilla är ju här inom 2 veckor *iiih*
    Njut av att pyssla och fixa och även den där känslan av längtan efter liten som man har. Nu vet du ju att det inte handlar om många dagar mer innan du får ha liten i famnen..
    LinaoMatilda skrev 2008-05-29 20:25:20 följande:
    Jag skulle också vilja pröva. Men jag kan se framför mig hur den mattan töjs ut ända tills jag står på backen haha
    Hahahaha! Inte en chans vännen, kan jag kan du! Men att försöka slå volt var ingen höjdare, lyckades med att tappa bort uppfattningen vad som upp och ner när jag var mitt inne i volten, vill knappt tänka på hur DET måste ha sett ut för mina åskådare... Som tur bara min egen familj
  • LCroft
    numberone skrev 2008-05-29 20:28:58 följande:
    Tycker de ser lite läskiga ut de där jätta studsmattorna.... huuu!!
    Kanske du borde försöka hoppa lite försiktigt? Jag är ju inte alls nyfiken på vem som döljer sig där inne i din mage, inte alllls....
  • LCroft
    numberone skrev 2008-05-29 20:33:50 följande:
    Oh man kan ju faktiskt hoppa i sängen lite, inte så långt ner om man hoppar utanför....
    Hmm.... låter kanske lite farligt ändå, hoppa på golvet istället lite försiktigt är du snäll
Svar på tråden Vita tråden del 8