• Anjo2

Vita tråden del 8

Vaniljdröm; Klart du får se det sen....har den del jag ska måla nu innan bebisen kikar ut så jag får nog skynda skynda.....har fortfarande inte målat baljan än...sambon förbjöd mej att måla den....färgen ryker så, så det skulle han göra åt mej.....du ska inte stå med det när du är gravid sa han...lite gulligt men det tar ju lite längre tid då eftersom det inte är nåt han prioriterar direkt....men jag får tjata på honom lite...Flört men så fort det är klart så visar jag...tack för hjälpen.

Felicia min pärla. blomglantan.blogspot.com/
  • Anjo2

Trappor ja, hur får man sambon att inse att det ÄR snyggare med en vit trappa än en i furu? Han tycker det är alldeles för mycket jobb med att måla trappan så han totalvägrar.....och känner jag mej själv rätt så skulle jag kunna ge mej in på ett sånt projekt och sen inse att det var nog för stort för att göra det ensam så då ger jag upp efter halva vägen.....det är ett dilemma det där med att man inte har samma stil....

• Anjo2

Här händer inte så mycket, får åka och köpa färg till den lilla docksängen jag håller på att fixa till....det kan bli en tur till harald nyborg oxå förståss.....

Vaniljdröm: Det var det jag skulle fråga med, vad använder du för färg när du målar dina grejor?

• Anjo2

MM: Nu har jag inte kunnat följa tråden på nån timme så jag vet inte riktigt hur det är, om du har ringt till BB eller så, om inte så kommer det förmodligen att säga till dej det som Malins79 sa om alvedonen och kanske till och med föreslå en varm dusch innan de tycker att du kommer in.....de brukar säga att om det är förvärkar så går de över av det om inte så är det riktiga... Va spännande för dej, jag håller tummarna!!!!

• Anjo2

Vaniljdröm: NÄ va typiskt!!! att det alltid blir så....

Hur har det gått med MM? Jag har inte läst tillbaka nåt idag, har hon kommit in än?

Svar på tråden Vita tråden del 8