• Anjo2

Vita tråden del 8

Morron. Lite besviken är jag allt....började igår få värkar på ett annat sätt än innan, så i min naivitet trodde jag nog allt att nu så kommer nog bebis snart, men ack vad jag bedrog mej...ingenting alls idag istället...hittills i alla fall...synd....vill ju ha bebis hos mej nu.

Felicia min pärla. blomglantan.blogspot.com/
  • Anjo2
    MildaMaränger skrev 2008-06-21 20:49:50 följande:
    Anjo... det verkar som att vi har lika skoj med förvärkar... inget händer här heller
    Ja det verkar så...tråkigt....trodde verlkligen att vi skulle få åka in i fredags men ack nej så besviken jag blev.....
  • Anjo2
    mammaninna skrev 2008-06-21 22:06:55 följande:
    för att inte tala om den lilla soffan med nytt tyg..
    Ja den tänkte jag bara inte på....
  • Anjo2

Jag har länge gått och undrat vad jag ska göra med mitt liv, har vetat VAD jag vill göra men har inte haft möjlighet att göra det så jag har ställt in mej på att inte kunna göra det just nu...men så kom jag på att jag vill ju jobba med barn....att jag inte kommit på det innan...så efter mammaledigheten så ska jag börja plugga!!! Ser fram emot det som bara den!!

• Anjo2

Är det någon som har lust att kika in i min blogg, jag håller på att försöka fixa med min besöksräknare. Försöker få den att funka....

• Anjo2
    Rosesarered skrev 2008-06-24 19:45:15 följande:
    Skulle gärna vilja läsa/se bilder alla fina vita stilar så som lantligt, shabby chick, gustaviansk stil, fransk lantstil, new england stil. Vad fler? Tycker ibland det kan vara svårt på loppis eller auktioner när man inte vet så mycket om stilen. Man går mest efter att det är vitt och ser lite slitet ut. Det är ju lätt hänt att man blandar "fel" och bara köper på sig saker för att det är vita. Hur mixar ni?
    Jag känner igen mej!!! Det är skitsvårt.
Svar på tråden Vita tråden del 8