• Anjo2

Vita tråden del 8

Ja gungstolar har jag oxå förstått ska vara väldigt hett just nu....jag skulle haft det när tösen kom för att ha och sitta och amma i men kände att det kunde bli lite hårt....

MM: De säger  ju att alla slags pinvärkar ska göra nytta så du kommer nog in tidigare än du ska ändå...va skönt för dej....som någon annan sa håll oss uppdaterade....

Felicia min pärla. blomglantan.blogspot.com/
  • Anjo2

MM; Va skönt för dej!!! kan ju hoppas det håller sej lite lugnare ett tag nu då...är ju jobbigt att gå runt och ha ont....

• Anjo2

Hallå där, jag har ju precis startat en blogg, nu undrar jag om det går att fixa så att besöksräknaren räknar med när jag går in? Går det att ta bort det?
    tacksam för all hjälp....

• Anjo2

Tjenixen: Har du läst till förskollärare? Det är vad jag hade tänkt läsa till efter mammaledigheten, Får man fråga hur mycket du har behövt ta i lån?

• Anjo2

Tjenixen; Okej tack då har man lite koll då...det är ju bra att tänka på det där med sommarlovet...hade jag inte alls tänkt på......tack för hjälpen!!

• Anjo2

MM; Hoppas du mår bättre snart....känner kanske inte riktigt så men tycker mest att allt är skit just nu sista tiden...men det kommer jag ihåg att jag gjorde sist oxå..... så häng in there...

• Anjo2
    numberone skrev 2008-06-17 15:07:31 följande:
    Beatrize:måste hålla med din dotter om att den är väldigt fin den rosa hyllan...Vita korgar med saker i kan ju bli jätte fint....men jag kan hålla med om att det är lättare med vita hyllor osv. Då kan man ändra runt om så mycket mer...
    Ja jag håller med precis fast jag valde att ha färgade möbler ändå....tänkte att när det har gått så långt att man tröttnat på dem så kan man måla om dem med gott samvete....till vilken färg man vill...
  • Anjo2
    numberone skrev 2008-06-17 15:12:51 följande:
    smart så kan man ju givetvis med göra.....
    Ville haft vita möbler från början men så vart jag tvungen att dra ner lite på budgeten så det fick bli lackserien....funkar skitbra....tänkte måla dem sen när hon blir lite äldre.....
  • Anjo2

Hm jag var inne kikade på min graviditet  här på familjeliv och upptäckte att det inte verkar stämma riktigt...det står att jag har 13 dagar kvar  jag ska ha den 25 och om jag inte är helt fel ute så är det inga 13 dagar kvar tills dess...hehe inte för att det spelar någon större roll men tänkte om det är fler som har märkt nåt sånt?

Svar på tråden Vita tråden del 8