Camilla R skrev 2008-05-06 14:45:50 följande:
Tack för tipset om kameran skall surfa in och se lite mer om den. När den godisfria månaden är över, ta en Raffaelo, de är supergoda!
ja jag får göra det, har tänkt ta en månad bara för att få sötsuget att gå över lite. Och inte gå coh äta nå´n godis varje dag utan hålla det till en dag i veckan sedan!
numberone skrev 2008-05-06 20:41:30 följande:
På torsdag skall vi gipsa av magen! Ska bli jätte roligt... är det nån av er som gjort det?
jag har, en vecka innan han föddes. Ta mycket barnolja/salva/vaseline och glöm inte ovanför brösten (om du ska ha med dem) för där glömde jag lite och aj vad ont det gjorde att dra bort det sen! Har bild i min blogg.
http://hemmahoskristin.blogspot.com/mimmi006 skrev 2008-05-06 20:59:12 följande:
Tack, det kan behövas.... kolla kommentaren under den 30 maj....
vad har hänt? Tråkigheter?? Jag kan inte gå in i bloggen, kan du hinta ngt eller så får jag vänta tills jag kommer hem!
Nu har jag läst alla sidor och nu får nån tala om vad som skrev för nu är jag nyfiken och arg innan jag ens vet vad det står!!
Birks och Kalles mamma skrev 2008-05-07 08:22:46 följande:
Sedan kan du måla den i guld, svart och lila och hänga den på väggen . Har tyvärr inte fått se någon diskret vitmålad mage mot helvit vägg än, men det kanske kommer.
välkommen in till mig då!

Fast målad är den inte...bara gips.