Kajsa M skrev 2008-05-12 22:08:23 följande:
Kaktus76 - Ja vi har stött på en nonchalans som inte är av denna värld. Näsa gång ska vi be om namnet på den vi talar med.
ja gör det varje gång och anteckna, sedan kan du skriva/ringa till föreståndaren! Håller med någon annan som sa att även om de tycker si eller så så säger man det inte!!! Stå på er, tyvärr måste man kämpa för att komma någonstans i vården ganska ofta!
Malins - jag kan känna som du. Jag har ETT barn (snart 2 år) och han vill gärna att men leker med honom, inte så mycket själv, så det blir inte mycket tid till annat tycker jag!
har ju iofs nyss byggt och fixat ett hus så det tog ju lite på krafterna. Men nu är jag sugen på att komma igång med lite pyssel

Min sambo jobbar lite extra om kvällarna nu och kommer inte hem förrän 20-21-tiden och borta en del på helgerna också. Så det blir till att pyssla när sonen lagt sig, ca 19.30 och då orkar jag inte!
Jag är superinpad av er alla supermorsor här i tråden! Fattar inte hur ni gör!! Eller hur ni hinner, ni syr och målar och pysslar och fejar...Jag trodde ju att jag skulle ha det mer ordningssamt nu när vi flyttat till hus och har mer förvaringsutrymmen, men icke! Det är papper som samlas som man måste göra någonting med, leksaker, och en hel del annat som bara blir liggandes. Jag är urdålig på detta känner jag, får städa massor varje dag!!