Vita tråden del 8
Konstigt...ska stå har läst en artikel om det i vi föräldrar
Konstigt...ska stå har läst en artikel om det i vi föräldrar
Knytis: Du skämtar med mig aprillo, jag hade gått bananas i butiken o skrikit HALLELULJA . Gud vad roligt för dig, grattis.
Knytis. , kommer bli fin fint
LoM: Natti natt
Godnatt tjejer
Dax att hoppa i säng för mig. Imorgon blir det besök hos gamla morfar o auktion/loppis i hans by. Min man jobbar så det blir till att ta med Alice. Vi får väl se om jag kan få tag i några fina fynd trots barnvagn
Sov gott
Hallå allesamman
Hoppas ni har haft en underbar dag, här har vädert varit underbart soligt . Klarade av att fynda trots barnvagnen idag på loppisen o auktionen. Kom hem med en liten rakspegel, två tavellister att sätta på väggen och ljuvligt porslin i från Gustavsberg allt till príset av 30 kr
Välkommen alla skåne/danmarksresenärer, vill precis som alla andra se bilder i bloggarna på era fynd.
Milda; Älskar din kanna, har kommit på att jag är blå när det gäller porslin
Pärla: Vad fint barnrum, gulligt med kistan, vad anv du för färg när du skriver din dotters namn på kistan?
Thaleia: Vad fina tavlor
Umbro: Ja vad gör man inte för lite fina loppis fynd
Knytis: Ja jag är super nöjd, talrikarna är så vackert krackelerade och porslinet är målat i en ljuvlig blålila ton. Det tråkiga var att där fanns 5 flata o 6 djupa som jag köpte, frågade om jag kunde få en papperspåse att ta det i men fick det i en pappkartong som efter 4 steg brast i botten så 3 flata talrikar gick i kras. Det var så jag ville gråta när det hände, tanten ville kompensera med tre nya av annan sort o de e ju gulligt men inte samma sak då det är annat porslin . Ja ja ännu en anledning att gå på fler loppisar
Bea: Fy vad hemskt, var det stressen nu pga bygget?
knytis o Juliah: själv gjorde jag ett klipp och köpte muggar från Sia i ljuuuuus blå för 5 kr st, de ser exakt ut som rice muggarna som milda maränger har.
Ja de sålde ut lite sia prylar så jag passade på att handla till Alice fast än hon bara är 7 1/2 månad . De hade söta små fyrkantiga skål/fat till, så det köpte jag med, kan vara bra att ha när hon ska börja greja med maten själv.
numberone: när e BF?
Numberone:Jag minns känslan, jag gick ver tiden 2 v så jag längtade vääääldigt mycket på slutet. Hoppas du mår bra o knner dig peppad inför förlossningen.
Knytis: God natt
Nu ska jag oxå krypa till kojs, imorgon väntar meand1 party hos en kompis.