Vita tråden del 8
Himmelbit: Hade du varit här hade jag gett dig en bamsekram, tack för hjälpen ska gå in o se om jag får rätt på det....
Himmelbit: Hade du varit här hade jag gett dig en bamsekram, tack för hjälpen ska gå in o se om jag får rätt på det....
Hejsan, ser att ni talat om motsträviga män och inredning det känns som min man skulle kvala in . Blev lite orolig när han igår sa att det började se sterilt ut här hemma med allt vitt. Måste skynda mig att piffa i hallen med textilier och tavlor, innan han hinner slå bakut mot den vita stilen som brjar smyga sig på här hemma
. Precis som er andra så viar jag ofta bilder på inredning för honom och bearbetar honom sucesivt och det brukar funka för det mesta
Vanilj: vilken söt balkonglåda i zink du har, var har du hittat den?. New Dawn är ljuvlig med sina puderrosa blommor velar mellan en sådan eller en honungsros till nästa år då trädgården ska fixas.
Juliah: Vad fint det blev med hylorna gillar de enkla konsollerna.
Jea: Om du vaknar i morgon och månbordet är borta så har jag inget med det att göra
Knytis: Grattis till HP gud vad skönt för dig. Trist med vänninan hoppas inte det är något allvarligt.
Knytis: Godnatt
Jag ger oxå upp nu e helt slut efter denna dagen med öppna förskolan, babysim, målning och inhandling av matvaror, puh. Sov gott allesamman
Godkväll girls
Kikar in en sväng innan sängdax, imorgon är de snabba skorna på och ögonen putsade då tjejgänget ska till Ullared. Har väl inga större förhoppningar på att göra några inredningsfynd men det blir nog mycket förbruknings plock till hemmet som kommer ner i vagnen i morgon. Har även tänkt handla lite leksaker till Alice, undrar om ni mammor har tips på bra saker att köpa för en liten tjej.Tycker det är svårt att veta vad man ska satsa på, vad gillar de att leka med i åldern 8-12 månader? klosslåda?
Nu ska jag skumma bak
Mimmi - Fy vilken hems människa hur kan man skriva så? den människan kan inte ha många plus på sitt karma konto.
Himmelbit - Vilken liten pralin du har som press man blir bara glad när man ser honom
Numberone - Lycka till med pianostolen, låtr den inte vinna över dig
Malins - Åh vad kul, ditt modershjärta måste värka av stolthet, Alice ålar mest rundor som en ödla här hemma man hittar henne lite varstans, under et skåp tittandes fram bakom fåtöljen osv
Bea: Är så impad på alla som kan sy så fint, du är en av dem
Inga tips på bra leksaker för en tjej i åldern 8-12 månader?
Hejsan tjejer
Har nu återhämtat mig efter en heldag på Gekås och en hel natt av arbete på ett äldreboende, att jag var trött igår är nog att ta i i underkant .
Vamilj: Livet är en gåta, ibland förstår man inte meningen med vissa händelser, stackars familj som varit så drabbad hoppas att de även denna gång har styrkan att gå vidare och känna lycka åter igen i sina liv.
Nattönskan: Både jag o min man pendlar 12 mil t o r till jobb, som tur är så arbear vi i samma stad och kan åka ihop vissa dagar. Annars blir det till att köra med två bilar då kollektivtrafiken inte funkar med våra arbetstider. Det negativ med att pendla är att det är dyrt, det positiva tycker jag är att jag hinner förbereda mig mentalt på min arbetsdag och göra en planering över hur jag ska lägga upp mina arbetsuppgifter under dagen.När jag åker hem så brukar jag summera min dag på jobb och reflekera lite över olika situationer/händelser som uppstått på jobbet med personalen eller med pojkarna på avd. Eftersom jag gör detta så har vi aldrig något jobb prat hemma vid köksbordet utan jag kan fokusera på min familj till 100% vilket är skönt
Antons: Trodde inte jag skulle hitta något direkt MEN det blev 2 olika sorters lampor med skärmar. 2 lite högre som påminner om gjutjärn till utseendet och 2 lite lägre lampor av trä i vit målad matt färg. Köpte 2 veckade skärmar i röd/vit rutigt och 2 vita linne skärmar, lite tavlor till v-rum en vaxduk i ljusblått med vita prickar liknar med milda maränger har och en balkonglåda i pile. Så jag måste säga att det var över förväntan på Gekås
Himmelbit: Låter som en underbar träff, men svårt med att binda blommor, känns ju som man är helt deformerad i händerna när man ska hålla ihop buketen och binda den samtidigt.
Mimmi: Vad sknt att det verkar ha löst sig med den hemska människan i din blogg, var det en galning eller en avundsjuk inredare...
Himmelbit: Ja jag blev allt förvånad .
Praktiserade i en blomsterbutik som tonåring och minns hur stel man var i fingrarna när man gick hem, men kul var det
Hejsan
Hoppas alla haft en bra pingst, själv gick den obemärkt förbi här hemma, det blir ju lätt så när man går föräldraledig, alla dagar är ju som helg .
Kajsa: Hoppas att det löser sig snart och att du kommer tillbaka till oss i tråden igen, saknar dina fina bilder på dina kreationer
Antins: Låter ljuvligt, man sover aldrig så gott som i renbäddat och speciellt om det hängt ute på tork ,Godnatt.