Inlägg från: Tjock kulan |Visa alla inlägg
  • Tjock kulan

Vita tråden del 8

Kajsa: trist, minns att ni haft problem länge med lill snäckan hoppas det löser sig snart. Inte kul när hon bara vill sova och nu inte får luft som hon ska, man blir ju helt förtvivlad som mamma, skickar ett fång av styrke kramar till dig.

• Tjock kulan

Har skummat i kapp och nu går ögonen i kors

Lilla fru: Tack för att du orkar engagera dig, ser jätte bra ut redan nu , har lagt till mig, hoppas du frisknat till efter din lååååånga förkylning.

Enji: Underbar stol

Himmebit: Sluta frestas nu är jag ju sugen på tårta lagom till tandborstningen grrrr.

Sen var det någon som visade en underbar veranda som såg hur stor ut som helst, den var otroligt fiiiin

Sov gott nu kryper jag till kojs

• Tjock kulan

Godmorgon i tråden
    Solen skiner idag med, underbart . Idag blir det sång på öppna förskolan och avslutning på babysimmet.

13 år emellan: Låter underbart, inte nackspärren men träffen o middagen hos väninnan .

Någon i tråden som har en blomsterlåda av pil? Jag har köpt en med tanke att fästa den på väggen under köksfönsterna MEN där finns inga förborrade hål eller upphängningsanordningar på lådan????. Kan man köpa vanliga konsoller tro? sådana som man har till blomsterlådor av plast i vanliga fall?. Min man tycker vi ska borra rätt igenom korgen rätt in i väggen men jag tror inte lådan kommer hålla för en sommar till i så fall

• Tjock kulan

Hej tjejer
    Vilket underbart skåp som möter en när man tittar in i tråden, Mimmi du är fantastisk, själv har jag fullt upp med att få till målningen av de gamla möbler jag släpat hem och vad gör du?, du bygger ett eget skåp !!! , du är bra händig du.

Fru Puffen: Är du socker kickad , kratta grusgång och sen sy gardiner, jag är imponerad.

Lilla fru: Minns dina överdrag till högtalarna de blev så fina att man knappt såg dem i rummet . Hur går det med torpandet?

Nu ska jag skumma lite...

• Tjock kulan

Kajsa: Stå på er även om det är tråkigt att bli stämplad som den jobbiga föräldern.

Vanilj: Trädgården anv jag mig av, finns inget som ger mig mer lugn, glädje och återhämtning som när jag är ute och gräver, sår och rensar i trädgården. Man står där och påtar och lyssnar på fåglarna och känner doften av myllan, ja det är ljuvligt helt enkelt.

Sylt: Instämmer i kudd kören, FIIINT

Mimmi:Spelar ingen roll, även om jag inte haft Alice så har jag svårt att se mig själv byggandes ett skåp

Lillafru: Är ni fortfarande i rensar stadiet eller har du börjat piffa i torpet´.

• Tjock kulan

Memoria: Kul att se dig här igen, blev det besök på Liseberg

• Tjock kulan

Halloj
    Ännu en underbar dag ute i solen

PD77: Trist men skönt att det försvinner igen, själv åt jag bakelser, kakor och glas så det sprutade ur öronen när jag var gravid, tackar min lyckliga stjärna att jag inte fick grav diabetes.

Mia: Ljuvliga äppelblommor

Numberone: Fin fina ljuslyktor

• Tjock kulan

Juliah: SÖÖÖÖT
    Milda Maränger; Fint badrums piff

Någon som har tips på runda sängbord? eller sängbord med lite rundare kanter?. Tror jag blivit Feng Shui biten mitt i allt vitt som jag försöker få till här hemma

• Tjock kulan

Juliah:Tack var kan jag hitta dom? finns det någon sida på nätet som säljer borden?

• Tjock kulan

Halloj
    Här hemma har jag inte suttit ner sedan jag vaknade, anedningen..Alice kryper from idag. Mamma är stolt med tröööött .

Niniz:fint skåp, vad tänker folk på som låter barnen posa på möblerna?

Föresten, hittade fika boken när jag köpte gevalia idag, någon som bakat något från den?

Svar på tråden Vita tråden del 8