Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79
    MiaMariah skrev 2008-06-03 17:24:00 följande:
    Glömt att visa att vi köpte ett madrasskydd till sängen så slipper vi se den vitblårandiga madrassen.
    Bra med madrasskydd så att man kan tvätta det om det blir smutsigt.
  • malins79
    Himmelbit skrev 2008-06-03 19:33:19 följande:
    Kvasten är köpt på Svenssons i Lammhult - inte jättelångt ifrån dig va?! Jag vet att de finns i flera "design-butiker" men den är därifrån. Heter Mago borste vit och kostade 450 kr. (Svärmor fick betala 100 kr extra pga att de skickade den med postförskott, men har du nära så "räcker" det ju med 450 kr).

Faktiskt aldrig varit där.

Vi har 7mil dit.

Beatrize74 skrev 2008-06-03 19:36:13 följande:
    Malin79 - jag betalade 300 kronor för dotterns skolbänk på Blocket
    Om det går till välgörande ändamål som denna secondhandbutik gör så är 400kr ganska ok.
  • malins79
    Beatrize74 skrev 2008-06-03 19:57:08 följande:
    Malin- nej, då vill man inte gärna pruta heller...jag tycker det är toppen att köpa på loppisar som även har någon form av biståndsuppdrag...vi har två helt suveräna secondhandbutiker i stan där man tydligt ser vad pengarna har använts till...det känns bra...och rättfärdigar ens egen materialism lite också!
    På denna butik står det vid dörren att "satt pris gäller"
  • malins79
    numberone skrev 2008-06-03 20:23:32 följande:
    Blev himla sugen på att rolla våra luckor i köket men blir det inte en himla tråkig yta, sådär bubblig?
    Det finns något som heter Jetstrykare som gör att luckorna blir helt släta, kolla i din färgaffär.
    Googla på det så få du se vad det är för något!
Svar på tråden Vita tråden del 8