Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah

Vita tråden del 8

juliah - oh yes, det blir provkörning ikväll. vi kommer få ett oväntat tillskott på pengar i höst så där blir det en KA för bak dessutom *laddar för julbaket*

• MiaMariah

juliah - är det nu i veckan som köket ryker?

videli - tycker också svart blir fint. men inte en aning om lin.

lina - tack, ja, gissa om jag längtar Skrattande

mimma - tack! jepp, hann precis innan de stängde för semester. och reade gjorde de också, mycket greengate men inte det jag ville ha naturligtvis. hann iaf roffa åt mig de två sista rice-handdukarna som jag suktat efter på inredas rea men inte ville betala frakten för bara så lite.

• MiaMariah

mimma - hihi, ja, det är kul med såna tillfällen! hur mycket kommer ni renovera?

• MiaMariah

juliah - tack, tack!

spännande att höra om era renoveringar allt efter vad det lider - både videlis, mimmas och juliahs.

• MiaMariah

tjock kulan - tack!

mimma - ja, vi såg sex and the city VIP, helt underbar bra - man både gråter och skrattar. ska köpa filmen när den kommer ut sedan. jag hade nog målat pallen faktiskt.

bea - fy vad jobbigt det låter med det onda, hoppas att du kan få hjälp.

jea - ja, jag vet, jag planerar inte att köpa en juno i första rappet utan bara kika lite först. vi har ju redan försökt en period tidigare så jag har längtat och drömt i flera år. så det där med att det gör ont när jag hör när vänner den ena efter den andra får bebis upplever jag sedan tidigare. självklart unnar jag mina kompisar den lyckan men det är otroligt känslosamt för min egen del då vi väntat så länge.

• MiaMariah

Bea - vilken dag! härligt att det går framåt!

kajsa - jöss, ja, jag är inte förvånad. jag hade behövt en halv dag för att "sno ihop" ett förkläde Skrattande

lasse - finfin byrå, kommer bli kanon med de knopparna.

vanilj - nej men fy vad trist, förstår att du är ledsen!

• MiaMariah
    LinaoMatilda skrev 2008-07-06 19:24:37 följande:
    Mimmi och MiaMariah: Ni har för lika pres. bilder! Jag blir förvirrad!
     ja, eller så kan jag byta, jag byter ju ändå stup i kvarten Skrattande
  • MiaMariah
    LinaoMatilda skrev 2008-07-06 19:54:17 följande:
    hihi tack sötis! Nu ser jag skillnad på er
    Skrattande
  • MiaMariah

kajsa - ja, visa gärna, det hade tagit betydligt längre än en halvtimme för mig oavsett mall eller ej Flört

• MiaMariah

juliah - å vad härligt med en smeg.. tror ni jag kan övertala hyresvärden att byta till smeg månntro? Skrattande

bea - vilken söt konversation! om det är kaklat runt fönstret tycker jag du kan ha en kakelskiva också istället för fönsterbräda även om det vore snyggast med en vanlig.

hanna - hoppas att det är på g!

jea - å vad skönt att höra att ilva inte ska stänga!

juliah - vad skoj med förfrågningarna om reportage! men förstår ditt val att tacka nej.

Svar på tråden Vita tråden del 8