• Videli

Vita tråden del 8

malins79 skrev 2008-07-04 19:27:02 följande:
    Min man har AB får han köpa då?
    Oja det får han...

Jag brukar få jättemånga biljetter, men den här gången kom inga Det är nog därför jag har adressändrat på jobbet och ingen eftersändning...
  • Videli
    malins79 skrev 2008-07-04 19:37:17 följande:
    även om det inte har det minsta med inredning att göra?!Kanske ska planera in en resa då, fast pappa fyller 60år den 28aug.
    Jaaa sånt kollar dom aldrig... så det är bara att ta med företagsägaren + registeringsbeviset + leg. Sen kan h*n köpa hur många biljetter h*n vill!
  • Videli
    LinaoMatilda skrev 2008-07-04 19:37:49 följande:
    Ja det har hon jag jobbar för.
    Just det hur går det för er? Vad kommer det säljas för märken?
  • Videli

Vem var det här i tråden som kände mina släktningar i finland? (minns inte) Generad

• Videli
    LCroft skrev 2008-07-04 19:48:08 följande:
    Videli var det inte Rori? Hmm... nu blev jag ju osäker, eller var det t.o.m jag? Vänta nu, påminn mig lite, var är det som dina släktingar bor?
    Jooo men var det inte du
    I Tärje (ursäkta stavningen) utanför Vasa
  • Videli
    LCroft skrev 2008-07-04 19:53:22 följande:
    Videli: Då var det nog Rori, hon bor där Men det är inte så långt ifrån var jag bor heller Min morbrors fru kommer därifrån, men själv har jag inte varit dit sen jag var barn, borde kanske åka ut och köra nån dag för alla pratar om hur vackert det är där!
    Jaha var det Rori...

Ja det var otroligt längesen jag oxå var där. Min mamma o hennes släkt har ju kvar sin gård i Storbacka, och allt jag mins som lite är hur vackert det är runt omkring där...
    Men är bjuden på bröllop där nu i aug, men vet inte om vi hinner åka dit. Vi ska ju flytta precis då
  • Videli

LCroft,

Jaaa om vi hinner då hör jag av mig. Har släkt även i Jakobstad oxå, hahaha känns som man har släkt i hela världen...

• Videli
    LinaoMatilda skrev 2008-07-04 20:14:45 följande:
    inne i tycker jag. Tänk bara på hur det är att öppna fönstret.
    Jo det skulle funka vilket som, för fönstrerna går utåt...
Svar på tråden Vita tråden del 8