• Videli

Vita tråden del 8

juliah skrev 2008-07-10 23:00:36 följande:
    Nu blir jag lite osäker, är så trött men 60 eller 90 dagar får pappan inte avstå.Var det ngn som såg dokumentären på ettan nyss? Den iranska landsbyggden, en man med 4 fruar. Blev verkligen illa berörd.
    Men va f*****n är detta för skitland, ska storebror bestämma vem som ska vara hemma med barnen.... *suck jag blir så trött

Förlåt, men blir såå sur... försöker läsa mig till och det verkar vara 60 obligatoriska pappadagar och 60 får dom överlåta.... Det var ju snällt, tack snälla storebror
  • Videli
    Kajsa 77 skrev 2008-07-10 23:16:26 följande:
    Ska åka på lite semester imorgon. Kan inte lämna mitt hem ostädat. Inte nog med att man ska försöka få med allt man behöver, det ska vara toppskick här hemma också! Fler lika tramsiga som jag? Tycker det är så tråkigt att komma hem till en ostädat hus.
    Ställer mig i samma led. Kan inte heller åka iväg när det är ostädat...
  • Videli

Nää nu ska jag sussa.
    Har sista dagen på jobbet imorgon för den här veckan *phuu Åååå om det ändå kunde vara augusti så jag oxå kunde vara lite ledig... Ledig o ledig, pack o flytta, men det känns bara kul...

natti

• Videli

Tack föresten julia,

Tack kajsa,

Bea, Helt klart Mistral

Var bara tvungen att svar natti

• Videli
    mimmi006 skrev 2008-07-11 06:28:56 följande:
    Det är få andra länder som har lika många föräldrardagar som "skitlandet"...
    Hihihi det var inte et jag syftade på, utan att storebor ska bestämma vem som ska vara hemma med barnen
  • Videli
    Inox,

Jättefin trapp... Är det riktig pärlspont eller mdf-spont?

är det någon som har sån hemma. Är sugen på ha det som kakel i köket och det verkar vara så bra genom att det inte tar så mkt plats...

Johanna,

Usch, håller tummen låter inte kul det där. Sån kraftig infektion!

Idag var jag och hämtade mina blocket fynd. 2 st pottskåp och en jättefin byrå/skåp *nöjd
  • Videli
    Kaktus76 skrev 2008-07-12 17:29:30 följande:
    Kul med blocket fynd. Ska det målas eller? (kanske en dum fråga)Bilder?
    Japp det ska målas. Prutade ner det till 700 kr för allt på bilden
    (Byårn har luckor som inte syns på bilden)

• Videli
    Kaktus76 skrev 2008-07-12 17:53:04 följande:
    Videli: Jag velar mellan att ha kakel eller spont ovanför diskbänken.....  Men vet inte om man ledsnar på det fortare än på kakelIngen som har det och som kan visa bild?
    Jag har jättemk bilder på min anra dator, och nu när jag skulle leta efter dom hittar jag inte så många. men här är en http://bp3.blogger.com/_yxYxXo43-EY/R82vJTpb5DI/AAAAAAAAAWg/lJnu-pa8vHg/s1600-h/P3030190.JPG

MM,

Näää det är ingen riks att dom små fryser nu. Body och strumper låter jättebra. Vide har nästa aldrig haft kläder på sig inne och han är ju född på vintern, men vi har varmt hemma.

Bättre förlite än förmkt, tänk på det!
Svar på tråden Vita tråden del 8