• JeaJea

glömde, Bea, panel.

Hoppas ni hade en bra Mors dag, jag jobbade som vanligt och när jag äntligen skulle åka hem sa budet att hans bil hade gått sönder. Min snälla man sa till mig att ta med mig alla blommor hem så skulle han köra (jag hatar att köra bud, hittar aldrig och det tar världens tid) Flera av mottagarna gick inte att få tag på så han fick sätta blommorna utanför dörren, det var jättevarmt ute, hoppas de inte kom hem till vissna blommor
    Givetvis bråkade vi innan han åkte, sen lagade jag mat och somnade i soffan. Det är verkligen pest att jobba alla högtider, jag hinner aldrig vara med min familj i lugn och ro.
    Ska stänga tidigare på lördagarna för att kunna komma hem men då kommer alla kunder 5 minuter innan man stänger. Är ganska slut och orkar inte ett skit hemma nu. Idag är jag sjuk men ska åka dit och se pigg och glad ut ändå. Så kan det vara att ha en gullig butik...

Skrev en hälsning i bloggen till er mammor igår. Blommorna är för att ni ska orka få ihop pusslet med jobb, familj, kärlek och er själva.

• JeaJea
    numberone skrev 2008-05-26 15:29:40 följande:
    Ett sånt här hus bara måste jag (läs sambon) bygga till vår skrutt sen!!www.blocket.se/vi/16549660.htm
    men vad dyrt, tror det kostade 250 på ellos. Har för mig zebra har ett också.

jag vill ha ett fint dockskåp som ser ut som ett riktigt hus vitt med svart tak, hittade det i en blogg, butik unik eller något sådant, vet någon? Det kostade 1200 ungefär.
  • JeaJea

Tack vad ni är snälla, det kanske är det hos syster lycklig.
    och stort tack för era uppmuntrande svar imorse, det behövdes. Min anställde ringde och sa upp sig sen, hon har fått heltid på ett annat ställe, typiskt, hon är så himla trevlig och bra.

Ska tröstshoppa lite nu, försöker febrilt köpa en tunika men ingen har rätt storlek.

Vi har lagt i båten idag och det regnar.

Dagens i-landsproblem...

• JeaJea

Hej tjejer!

Idag hann jag rensa ogräs och pyssla i trädgården på morgonen, total lycka för mig.
    Ska beta av alla rabatter, häckar, träd och kanter och sen är det växthusets tur.
    Inne får det vara som det är lite till, jag har inte heller någon energi eller lust till det just nu.

Tryffels: kan man inte få dörrar och lister målade i råvit redan från början?
    jag hade målat om dem annars, inget bra svar jag vet...

Är så himla sugen på något sött, så extra tack för muffinsbilden mmRäcka ut tungan

Svar på tråden Vita tråden del 8