Inlägg från: knyttis |Visa alla inlägg
  • knyttis
    juliah skrev 2008-05-03 20:38:56 följande:
    knyttis, åå vad shoppade du? Det är bara mina shoppingtrakter hihi, bor tyvärr mycket längre bort.Lina, ja jag ska se vad jag kan göra med kameran. Det är en hel del som ska sparas till nya köket.
    Ja, de vet jag ju att du inte bor just där, men du besöker dem oftare än jag
    Ja de blev en hel del shoppat. Nu bor vi på 99kvm och om en månad på över 200kvm + garage så de finns ju utrymme att fylla, inte mig emot. EV:s matbord+8stolar, EV soffbord, krukor på Vita Hemoch nya örhängen till mig = mkt glad Jenni!
  • knyttis
    Beatrize74 skrev 2008-05-03 21:02:33 följande:
    Vad härligt ni tjejer verkar ha haft. Jag blir riktigt avundsjuk. Här tillbringade vi dito fredag på akuten, ev. hjärtinfarkt hos maken, men vi fick åka hem efter diverse prover. Skönt det. Nu får vi helgen för oss själva. Barnen åkte med sin farmor och farfar till sina kusiner för att vi skulle få lite välbehövd vila. Maken behöver känna att han får jobba undan i sin egen takt med utbyggnationen.Jag behöver SKAPA! Jag går under annars känner jag, så det blev en superbra lösning.
    Men va otäckt Bea. Fick ni veta ngt mera om maken? Kram!
  • knyttis

Julia, man behövde knappt beställa, tänka sig! Har du besökt affärn i Orminge? Hon som har den är sambo med han som ritat möblerna och nu har tagit över verksamheten. Diskuterade med henne en lång stund, supertrevlig! De ska dra ner på sortimentet, satsa på lite säsongs tillverkning för att hela tiden kunna ha in varor på lager. Så nu fanns allt inne i lager som vi ville ha, skulle ha kunnat levererat nu på en gång. Förutom träsistsstolarna jag ville ha de kommer in i juni. Så de har nog hänt mkt med EV som vi anat. Soffan kommer in i höst - Jipiii! De är så fiiina!

• knyttis

Julia - du kan väl berätta om nått du handlat...är så nyfiken... Maken ville ej åka via Zandvoort efter det andra vi handlat, tyckte det räckte då *Fniss*

• knyttis
    Tjock kulan skrev 2008-05-03 21:51:55 följande:
    Knytis: Ja jag är super nöjd, talrikarna är så vackert krackelerade och porslinet är målat i en ljuvlig blålila ton. Det tråkiga var att där fanns 5 flata o 6 djupa som jag köpte, frågade om jag kunde få en papperspåse att ta det i men fick det i en pappkartong som efter 4 steg brast i botten så 3 flata talrikar gick i kras. Det var så jag ville gråta när det hände, tanten ville kompensera med tre nya av annan sort o de e ju gulligt men inte samma sak då det är annat porslin . Ja ja ännu en anledning att gå på fler loppisar Bea: Fy vad hemskt, var det stressen nu pga bygget?
    Vilken otur! Inga lådor mera för din del...
  • knyttis
    Beatrize74 skrev 2008-05-03 21:59:20 följande:
    Truffles, Juliah och Tjockkulan!Tack för er varma omtanke!Vi vet faktiskt inte vad smärtorna beror på. Muskelinflammtion? Psykiskt? Begynnande hjärinfarkt (något som finns ärftligt i hela hans släkt).Han har mått bra idag i alla fall. Lagt primer på golvet och bara njutit av lugnet medan det torkat. Sedan har han grillat hamburgare och tagit en öl. Bara varvat ner. Hoppas inte det återkommer bara. Jag blir så orolig!
    Kramar om!
  • knyttis

Ååh vad härligt Julia! Vad mkt fint du hittat. Roligt när de till olika "områden" i hemmet, då blir man glad att se lite nytt här och där hemma! Är avis på ricemuggarna, vill också haa! Har bara hittat tråkiga färger på nätet. Vita Hem var ju annars toppen nu, vilken skillnad sedan i vintras då hyllorna nästan var toma. Nu var det ju fullt av inspiration och fina saker!

• knyttis
    Anton2005 skrev 2008-05-04 21:32:53 följande:
    God kväll i tråden!Har haft härligt långledigt och varit nere på Nötholmen i Strömstad, gud vilket underbart ställe.Sambon och jag fick mycket egentid eftersom det var min mamma och hennes man vi besköte där och de mer än gärna tog Anton hela dagarna.Vi passade på att åka till Göteborg en snabbis för att göra ett könsUL och nu är det helt säkert att det är en liten kille i magen.Anton sa helt oväntat att lillebror i magen ska hete Algot...vi har ingen aning om vart han fått namnet ifrån, har frågat på dagis men de vet inte heller. Vi har hela tiden sagt att om det är en kille så blir det Alexander men nu börjar jag gilla Algot, sen skulle det vara lite roligt eftersom Anton kom på namnet. Vad tycker ni?Nu ska jag läsa tillbaks!
    Va roligt med egentid och spännande med könsUL- Algot är ett vackert namn!
Svar på tråden Vita tråden del 8