Inlägg från: knyttis |Visa alla inlägg
  • knyttis

Vita tråden del 8

lasseliten skrev 2008-05-04 21:48:25 följande:
    Hej Knyttis! Läste ikapp i tråden att du köpt bord, stolar och soffbord från EV. Så roligt! Tror inte ni kommer att bli besvikna...vi stortrivs med våra möbler, väldigt lättplacerade möbler men som ändå ger rummet karaktär.
    Ja de tycker jag me, kunde köppt allt som fanns i butiken i fredags... Så fina är de! Ngt till EV alster tror jag de blir allt i framtiden. Först ska njuta av dessa

Var just in och kollade i din blogg, den är verkligen underbar!
  • knyttis
    mimmi006 skrev 2008-05-04 21:48:23 följande:
    Lasseliten- tack, men du får gärna komma hit och göra iordning! *hahahaha*En bild från dagen:
    Får sommarkänslor! Snart är den här!
  • knyttis

En till här som vinkar med handen upp när ni pratar mysbyxor innanför dörrtröskeln!

Har skummat igenom, ni verkar ha haft en bra dag med plantering, målning osv. Lillafruluva, krya på dig, kramar om, stackarn dålig igen.

Jag har jobbat till 19 idag, trött och seg är kroppen. Känner att det börjar bli tyngre att andas och röra sig... Redan tänker jag... Kommer ju bli mkt större än. Sedan pratade jag nyss med min nära väninna som blivit inlagd idag på sjukhuset... Känns som en tung dag, hoppas på bättre dag imorn!

Fick min Havandeskapspenning godkänd idag, de tog bara en vecka att få besked! Är så lättad över det! Nu väntar jag till juli

• knyttis

Tack Milda och Tjock kulan! BF 5 september så de är ett bra tag än, men mkt som ska hinnas med tills dess!

Juliah - Har inte koll på snygga köksvågar! Så fint i bloggen!

Gonatt till allesammans! Snussa sött!

• knyttis
    Trollens mamma skrev 2008-05-07 14:27:39 följande:
    Hej!Kommer in och frågar om nån vet var man kan få tag på ett vitt liten vitrinskåp att ha på väggen?Typ 50 bredd,60-70 hög?Ni finlandssvenskar i tråden,får också gärna svara.När jag bor i Finland har jag inte tillgång till Svenska Butiker.
    Pentik har ett sånt, jag har bild i bloggen på det!
    numberone skrev 2008-05-07 11:01:59 följande:
    Godmorgon mina sköna!! Har ni lika underbart väder hos er som vi har här?? Maj verkar ha blivit som juni var förr i världen.... Idag är det stor shopping till lilla bebisen som gäller, ska åka till gekås/ullared och tömma plånboken helt på babygrejer.
    Jag vill se bilder! Hoppas du haft en härlig dag och fyndat massa kul!
  • knyttis

Kram till Mimmi, läste just de otäcka inlägget! Dumma människa som sätter tid på att skrämma upp folk! Man blir riktigt less!

Så de nu tipset om Julias blogg syns i Lantliv, spännande måste börja spana i affärn!

Roligt att se att LCroft varit inne!

Har just kollat i kalendern och de ju inte alls länge tills vi flyttar, får nog börja planera flytten och rensa igenom förråden lite Jobbar annars på som vanligt 70%, vankar mig fram i korridoren. Börjar ha svårt att komma nära patienterna. Snart är det ngn som får en ofrivillig spark i huvet av lilla knyttet i magen...

• knyttis
    Vaniljdröm skrev 2008-05-07 20:47:43 följande:
    Plaggar hon pållar också, bräd-damen?www.tradera.com/Carpe_Diem_skylt_brada_planka...
    Nej nu blir jag trött, varför gör folk så!!! Argh!
    Anton2005 skrev 2008-05-07 20:44:01 följande:
    Va och kikade på sturehof krukor idag och bleb helt kär. Åhhh vad de är fina, skulle vilja ha massor av dem men köpte inte ens en enda
    Jag veeet, de är hur vackra som helst. Stog och beundrade dem på NK för ngn vecka sedan! Men ngn kanske man får inhandlat en vacker dag
  • knyttis

Linao- Ja de dröjjer till 1 aug. Så vi har ingen brådska på det viset. Men vi vill ju flytta så fort som möjligt! Vi vill ju gärna simma pool i sommar!

• knyttis
    Anton2005 skrev 2008-05-07 21:07:11 följande:

Ja så kan det ju också gå. Vi har ju flyttat på oss ngr gånger under de senaste 10 åren så vi har rensat en del på vägen. Men man samlar ju på sig så fort och jag känner på mig att det är en hel del som bör åka annanstans än huset... Ni får planera in röjjning ngn helgdag och sedan runda av med ngt kul gå ut och äta el dyl

Jag mår relativt bra, vissa dagar skulle man bara vilja ligga kvar i sängen och andra går hur bra som helst. Är lite orolig för träffen i sommar, om jag inte klarar att promenera tänker jag. Annars får jag gå med en stund i alla fall vanka fram! Vill ju träffa alla trevliga härliga människor jag lärt känna här inne!

• knyttis
    Anton2005 skrev 2008-05-07 20:39:57 följande:
    God kväll!Usch vad jag är orkeslös, den här graviditeten va inge skojig...nu blir det inga fler barn efter det härTråkigt att läsa om otrevliga kommentarer i mimmis blogg.Har jag läst fel eller har lantliv kommit? Jag har inte fått min :(
    Hur mår du då? Styrkekram!
Svar på tråden Vita tråden del 8