Inlägg från: MildaMaränger |Visa alla inlägg
  • MildaMaränger

God morgon alla midsommarpinglor...

Här njuts det för fullt.. sambon har fått ett städryck och städar och jag bara njuter av det! I morgon ska jag mysa lite här www.slottstalletsmobler.se/

• MildaMaränger
    malins79 skrev 2008-06-21 12:28:50 följande:
    Mysigt. Har du hört något mer från Numberone?
    ja de skulle få flytta till neo avdelningen idag och hoppades på att få åka ¨hem om några dagar men läkarna kunde inte säga något än.
  • MildaMaränger

Anjo... det verkar som att vi har lika skoj med förvärkar... inget händer här heller

• MildaMaränger

Kajsa 77 skrev 2008-06-22 10:30:59 följande:

Ja och framför allt praktiskt! Funderar på följande teman:1 mjukt vitt och lite randigt i beiga toner.2 pasteller, rosa och ljusgrönt med prickar från stoff och stil3 marint vitt, rött och marinblått4 vitt, svart
    Kajsa.. eftersom du har så många val så är det smartaste att köra på vitt och sen kör du tema på billiga saker som är lätta att byta ut. Vad var det för rum?
  • MildaMaränger

Kajsa... jag såg nu att det var arbetsrummet..

• MildaMaränger
    umbro skrev 2008-06-22 17:44:40 följande:
    Milda maränger: Jag kikade in en snabbis i din blogg , åh såå fint. Vilken tjusig barntavla får man fråga vart du har köpt den? Den skulle passa så bra till min lilla Vide.
    jag har gjort den... köpte en gammal barnbok och ramade in en sida
  • MildaMaränger

Kajsa77... de är på neo och kommer att få stanna där i minst en vecka till... stackare.. vilken start, de som ska ligga och mysa och bara vara glada nu...

• MildaMaränger

I morgon ska jag städa som tusan, jag ska sy och göra saft. Sen så ska jag lata mig resten av veckan. Jag ska testa med allt för att få ut den lille parveln som ligger och trycker på min blåsa.

Svar på tråden Vita tråden del 8