Inlägg från: MildaMaränger |Visa alla inlägg
  • MildaMaränger
    Videli skrev 2008-06-28 23:26:11 följande:
    Jaa det har jag svårt att säga men runt 1-1½ L om inte mer ändå...
    oj.. ja då blir det nog en del... men man kanske hinner resa sig`? ska man palla att svabba också?
  • MildaMaränger

Tack tjejer för infon...

jag får säkra med handduk men jag har inga känningar alls. Bara lite ryggvärk och svag mensvärk på nätterna. Sen känns det som att det är en värk ibland men jag tror bara att det är den lilla grodan som trycker mot något. Det enda som jag lagt märke till att  bröstvårtorna helt plötsligt är känsligare och hårdare på något sätt..

• MildaMaränger
    Videli skrev 2008-06-28 23:32:41 följande:
    Svabba, du ska ju föda barn Vattnet är klart och fint, så handdukar räcker. Men när du reser dig så brukar det rinna till mer, så du hinner nog inte resa dig.Hahahaha jag stog faktiskt i kön på Konsum en gång då vattnet gick för tjejen innan mig i kön, och det blev en redig pöl på golvet. Men där fick hon hjälp med svabbandet
    haha.. stackars...
  • MildaMaränger
    MiaMariah skrev 2008-06-28 23:35:51 följande:
    tänk sicken tur vi har härinne tjejer som kan byta erfarenhet inte bara med inredning utan även förlossningar jag insuper varje rad ni skriver om vatten nu och lägger på minnet tills det är min tur
    hihi... snart är du där också...det känns som att dte var igår jag plussade men samtidigt sååååå länge sen
  • MildaMaränger

Jag har inte så stor koll på NÄR men ungefär vilka

Gör en liten lista då...

30 juni / Mildamaränger
    Juleja
    Lillafruluva
    anton2005
    Knyttis
    MariaV

Numberone har precis fått en liten Ellen och Kaktus har fått en liten Alva!!!

Svar på tråden Vita tråden del 8