Inlägg från: MildaMaränger |Visa alla inlägg
  • MildaMaränger
    MildaMaränger skrev 2008-06-26 18:02:33 följande:
    Anjo... låt mig veta när du vill veta.
    eh, jag är lite förvirrad haha... låt mig veta när du fått igång det för händer det då inget... hallonbladste ska funka har jag hört
  • MildaMaränger

Fan också... vi (sambon) håller ju på att måla sängen , junon. Hon  i butiken sa att det skulle gå bra att rolla de stora ytorna på sidan med en liten roller och den skulle inte lämna märken efter sig , speciellt inte med den färgen vi köpt. Nu har sambon kommit och stolt sagt att han äntligen är klar med sängen och det första jag såg var rollermärken på sidorna. Jag vill ju att det ska vara helt jämt eller ev penseldrag. Varför har det nu blivit märken efter rollern?? För lite färg? För mycket rollat? Jag kan ju inte direkt förbättra det själv heller eftersom jag är gravid och inte får måla med den färgen och vad ska jag säga till sambon?

• MildaMaränger
    Det ljuva livet skrev 2008-06-26 22:37:08 följande:
    Tråkigt! Kan du inte be honom att måla ett lager färg till med pensel?
    han har packat ihop alla grejjerna.. har inte hjärta att be honom börja igen så här sent
  • MildaMaränger
    Det ljuva livet skrev 2008-06-26 22:44:36 följande:
    Synd, har du ingen kompis/familj som kan komma och göra det så där i smyg?
    eh.. nej det vore ju ännu mer taskigt än att säga att jag inte blev nöjd eller?
  • MildaMaränger
    tjenixen skrev 2008-06-26 22:47:27 följande:
    Kan du inte ta det med honom imorgon och kika i dagsljus och visa honom hur och var det syns? Inte lätt utan att trampa på tårna men även du ska ju kunna känna dig nöjd och glad över sängen ju.
    jo jag vet... ska göra det... det kanske har smält ihop lite
  • MildaMaränger
    mimmi006 skrev 2008-06-26 22:49:48 följande:
    Jag skulle be honom slipa den och ta en pensel... tyvärr blir det en knottrig struktur av roller...
    jag fattar inte heller.. hon som sålde färgen sa att det inte skulle bli det med den färgen och rollern... jag var NOGA med att påpeka att jag inte ville ha rollermärken
  • MildaMaränger

Knyttis... jag tror på stentrappa.. men som du säger kan trä också bli fint.. svårt

Mimmamum... Nej fy så trist... ibland önskar man att man fick lite mer info till sig. Det löser sig säkert.

• MildaMaränger

Grattis i efterskott Hanna E!

Ja ha så skoj på shoppingresan nu allihop. TIPS! Gå in på butiker som ni inte har hemma, shoppa sånt som ni inte kan få tag på sen, som hantverk och så... Shoppa med hjärtat! Hjärnan lämnar ni hemma!!!

Svar på tråden Vita tråden del 8