Vita tråden del 8
mimma,... såklart inte haha tack!
mimma,... såklart inte haha tack!
Anjo... låt mig veta när du vill veta.
Fan också... vi (sambon) håller ju på att måla sängen , junon. Hon i butiken sa att det skulle gå bra att rolla de stora ytorna på sidan med en liten roller och den skulle inte lämna märken efter sig , speciellt inte med den färgen vi köpt. Nu har sambon kommit och stolt sagt att han äntligen är klar med sängen och det första jag såg var rollermärken på sidorna. Jag vill ju att det ska vara helt jämt eller ev penseldrag. Varför har det nu blivit märken efter rollern?? För lite färg? För mycket rollat? Jag kan ju inte direkt förbättra det själv heller eftersom jag är gravid och inte får måla med den färgen och vad ska jag säga till sambon?
Knyttis... jag tror på stentrappa.. men som du säger kan trä också bli fint.. svårt
Mimmamum... Nej fy så trist... ibland önskar man att man fick lite mer info till sig. Det löser sig säkert.
Grattis i efterskott Hanna E!
Ja ha så skoj på shoppingresan nu allihop. TIPS! Gå in på butiker som ni inte har hemma, shoppa sånt som ni inte kan få tag på sen, som hantverk och så... Shoppa med hjärtat! Hjärnan lämnar ni hemma!!!