Vita tråden del 8
ja tyvärr. Är så trött på den skitstan. Så det var bara att peka riktning och flytta
Min man vill köpa en lupo som pendlarbil. Vi har en citroen C5 nu och den drar en massa.
ja tyvärr. Är så trött på den skitstan. Så det var bara att peka riktning och flytta
Min man vill köpa en lupo som pendlarbil. Vi har en citroen C5 nu och den drar en massa.
Södertälje-stockholm är väl 3 mil. Så lite längre blir det men inte restidsmässigt. Stjärnhov ligger 2 mil från Gnesta, ganska exakt mellan gnesta och flen.
Vart i Strängnäs ligger huset?
kommer med ett boktips så här på morgonen. "Nu vill jag sjunga dig milda sånger" är underbar! Jag sträckläste den.
Och god morgon tråden. Vi har familjekris igen för sonen har slutat sova igen. Jag behöver verkligen lite sömn.
Näe, jag har dottern hemma. Tydligen så ska dom ha sommarlov nu när dom går på 6-års. För inte är det väl normalt att en snart 7 månaders ammas 6 gånger per natt? *gäspar*
Jo han får gröt 18, ammas 19 och välling 20. Stort matbehov Men mer än det kan jag nog inte trycka i honom tror jag.
alltså han sover jättebra mellan 20 och 01 men efter det knölas det fram till 07
okej, jag hoppas på fas då
meli: Han får välling, och gröt Det är nog närhet som han behöver när han vill amma. Nappen spottar han ut.
Beatrize74: lite fel hade du allt Man kan lägga bort den och lätt komma ikapp. Jag läste den medan Hilding hade kolik så nog grejar du den som strandbok. men åh vad jag grinade!
just ja! Lite inredningsråd behövde jag ju också
Vilken färg ska vi ha på glasmosaiken i köket? Köket är vitt, stort och platsbyggt. Vi har köpt ekbänkskiva och så är det lutade trägolv. På väggarna ska en vit ralph lauren tapet med ljusblåa rosor upp.
Ska mosaiken vara:
beige
ljusblå
grå
vit
motivera gärna.