• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • Vaniljdröm

Himmelbit,

Vilka fina köp och vilken skickligt tagen bild på flaskan *imponerad*
    var ligger affären mer exakt? Skanör? Falsterbo?

• Himmelbit
    Vaniljdröm skrev 2008-05-04 20:37:21 följande:
    Himmelbit,Vilka fina köp och vilken skickligt tagen bild på flaskan *imponerad*var ligger affären mer exakt? Skanör? Falsterbo?
    Tack! Jag hade god hjälp av en klåfingrig ettåring

Affären ligger i Höllviken. Klicka på namnet i inlägget från igår, så är det länkat till deras hemsida med adress.
  • Vaniljdröm

Ahhh, Tack!
    Den får jag inte missa.

• Himmelbit

Snabbvisar en bild på ett fynd - en bokbuss! Här kan ni också se på bra hjälp från lille plutten

• Kaktus76
    Himmelbit skrev 2008-05-04 20:48:41 följande:
    Snabbvisar en bild på ett fynd - en bokbuss! Här kan ni också se på bra hjälp från lille plutten
    Men gud vilken häftig!!!!!!!!!!! Vill också ha,den var ju hur frän som helst. Loppisfynd?
  • Himmelbit
    Kaktus76 skrev 2008-05-04 20:55:05 följande:
    Men gud vilken häftig!!!!!!!!!!! Vill också ha,den var ju hur frän som helst. Loppisfynd?
    Den är jättemysig! Nej, den är från en butik som heter Agdas i Skåne. 125 riksdaler *nöjd*
  • Septemberpyret
    Himmelbit skrev 2008-05-04 20:48:41 följande:
    Fiiiin!!!! Vill oxå ha!  
  • Tjock kulan

Bea: Du är inte galen bara otroligt kreativ, vilken kul idée med utmaning i din blogg, ska bli kul att se bilderna vid ev utlottning. Vet att du förklarade för mig hur jag skulle ladda ner från dafront. Men nu är jag så förvirrad så jag minns inte var jag skulle gå in för att hitta scripta. Har du lust att förklara

Milda: Söt skylt, och underbar bilder från Jeas butik blir så sugen på en tripp dit, inredning och blommor i samma butik kan det bli bättre

• Himmelbit
    Septemberpyret skrev 2008-05-04 21:03:26 följande:
    Fiiiin!!!! Vill oxå ha!  
    Behöver jag säga att Melker älskar den!! Packar allt möjligt på flaket och brummar runt!
  • Kaktus76
    Himmelbit skrev 2008-05-04 21:02:11 följande:
    Den är jättemysig! Nej, den är från en butik som heter Agdas i Skåne. 125 riksdaler *nöjd*
    Vilket fynd!!! Skåne....ja det var ju lite väl långt bort Förstår att Melker älskar att lasta och köra den
Svar på tråden Vita tråden del 8