Inlägg från: Kajsa 77 |Visa alla inlägg
  • Kajsa 77

Vita tråden del 8

juliah skrev 2008-07-10 22:09:33 följande:
    Huuu vilken hemsk bräda på tradera!Jag betalar också gladeligen för ett stycke konst. Har så svårt att hitta fina saker att hänga på väggarna och ska man köpa tavlor så blir det genast enormt mycket dyrare.Jag har två Skarpbrädor, en "lycka" och en "Här bor bara snälla barn"Nu är köket nedpackat och jag är slut!
    Ja eller hur!
    Själv har jag nog inte så mkt på väggarna, förutom tavellister med foton på barnen och speglar i vita ramar.
    Bra jobbat med köket!! Hur länge blir ni utan kök nu då? Kommer ni bo kvar hemma?
  • Kajsa 77
    MiaMariah skrev 2008-07-10 22:20:14 följande:
    malins - tack! ja, jag betalar också hellre en slant för en äkta Skarp. kajsa - jag beställde direkt av Ylva och första gången hade hon fullt upp så då fick jag vänta en månad eller en och en halv. andra gången tog det nog 2 veckor om jag inte minns fel. kostade 450 kr plus postförskott. beställde direkt pga att de inte fanns hos Cosas.
    Ok. Ja jag har egentligen ingen brådska...Men då vet jag på ett ungefär. Tack!
  • Kajsa 77
    Videli skrev 2008-07-10 22:32:05 följande:
    Godkväll,Ser att ni pratar om Skarps tavlor, har oxå beställt en ifrån henne. Värt varenda krona.En gåva till min man på vår bröllopsdag...
    otroligt fin!!!
  • Kajsa 77

Sylt - tack!

Juliah - Det finns flera jag gillar. Antingen en av de "vanliga" välkommen/lycklig/osv eller en med vår bröllopssång.

Videli - TAckar tackar! Ja jag tror att det är två månader nu.

• Kajsa 77

Ska åka på lite semester imorgon. Kan inte lämna mitt hem ostädat. Inte nog med att man ska försöka få med allt man behöver, det ska vara toppskick här hemma också! Fler lika tramsiga som jag? Tycker det är så tråkigt att komma hem till en ostädat hus.

• Kajsa 77
    Videli skrev 2008-07-10 23:20:37 följande:
    Ställer mig i samma led. Kan inte heller åka iväg när det är ostädat...
    Skönt! Då kan jag lugnt meddela maken (som tycker det är onödigt att städa för hustomten) att om jag är överdrivet pedantisk så är jag i alla fall inte den enda...
  • Kajsa 77
    Videli skrev 2008-07-10 23:23:06 följande:
    Nää nu ska jag sussa. Har sista dagen på jobbet imorgon för den här veckan *phuu Åååå om det ändå kunde vara augusti så jag oxå kunde vara lite ledig... Ledig o ledig, pack o flytta, men det känns bara kul...natti
    natti! Ha en skön ledig helg!
Svar på tråden Vita tråden del 8