• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • juliah
    Malins, våra hantverkare tycker att vi har det för vitt härhemma Skrattandeoch skumma bjälkar i taken.
    Jag tumlar vinterhalvåret, torkar ute nu. Har en utdragbar ställning, ganska fin som jag torkar textilier på som jag inte vill tumla.
  • MildaMaränger

ååå vad sur jag blir... någon mer som har en kanal 5 som krånglar?

• MildaMaränger
    juliah skrev 2008-04-28 21:39:37 följande:
    Näe, vad ska du se?
    försökte kolla på csi.... men nu har jag gett upp
  • LinaoMatilda
    MiaMariah skrev 2008-04-28 21:28:55 följande:
    juliah - tack! ska sättas ut så småningom.Malins - hemskt! och det bara en liten bit härifrån där jag bor!
    Ja det är nästan så du borde flytta lite längre bort! hihi
    Jag ogillade speciellt taket med ljusslinga mellan speglarna ja... jag ogillade faktiskt allt förutom utsikten.
  • MiaMariah
    Himmelbit skrev 2008-04-28 21:31:18 följande:
    Söt blomma!!
    Tack!
    juliah skrev 2008-04-28 21:33:41 följande:
    Malins, våra hantverkare tycker att vi har det för vitt härhemma och skumma bjälkar i taken.Jag tumlar vinterhalvåret, torkar ute nu. Har en utdragbar ställning, ganska fin som jag torkar textilier på som jag inte vill tumla.
    Låter skönt, tyvärr sätter min pollenallergi P för att torka ute. Har ingen vinda heller även om det lätt hade kunnat införskaffas.
  • MiaMariah
    LinaoMatilda skrev 2008-04-28 21:44:25 följande:
    Ja det är nästan så du borde flytta lite längre bort! hihi Jag ogillade speciellt taket med ljusslinga mellan speglarna ja... jag ogillade faktiskt allt förutom utsikten.
    Skrattande Ja, jag får ta Newht och LPW i varsin hand och dra nån annanstans, vi bor ju alla tre härute.

Allt var verkligen hemskt! Bara för att man har pengar betyder det inte att man har bra smak tydligen Flört
  • MiaMariah

Nu har Ellos tydligen dragit tillbaka trädgårdsstolen ur sortimentet! Och vi bråkar ff med dem. *suck*

• LinaoMatilda
    MiaMariah skrev 2008-04-28 21:47:10 följande:
    Ja, jag får ta Newht och LPW i varsin hand och dra nån annanstans, vi bor ju alla tre härute. Allt var verkligen hemskt! Bara för att man har pengar betyder det inte att man har bra smak tydligen
    Ne precis. Och ändå är det säkert någon inredningsarkitekt som inrett.

Nu ska jag sova!
    Natti natti!
  • MiaMariah
    LinaoMatilda skrev 2008-04-28 21:48:39 följande:
    Ne precis. Och ändå är det säkert någon inredningsarkitekt som inrett. Nu ska jag sova!Natti natti!
    Säkerligen! Skrattande Ska strax dra mig jag också, natti!
Svar på tråden Vita tråden del 8