Inlägg från: Vaniljdröm |Visa alla inlägg
  • Vaniljdröm

Vita tråden del 8

Godförmiddag kära vänner!

Regnrusk här idag!

Kajsa, det låter fint men klarar ni er verkligen utan skrivbordet?

Anton, jag gillar det grå! Jag hade väntat med att måla om tills det blir slitet och skavt iaf.

vaniljdrom.blogspot.com/

• Vaniljdröm

Hasselblad

Hej och hjärtligt välkommen hit!

Din blogg är jättefin men man får inte lov att göra reklam för egen försäljning här i tråden. Risken är att den stängs ner.

• Vaniljdröm

Hasselblad

Det är trist och dumt men vi vågar inte ens tipsa om varandras Tradera-annonser härinne. Så du förstår nivån liksom
    T o m att utföra helt obetalda tjänster åt varandra (köpa och skicka t ex) har det varit diskussioner och anmälningar om!

• Vaniljdröm

Äntligen måndag!

Godmorgon alla! Idag ska allt fixas som jag har fått beskedet "kom efter midsommar" om! Hihi!
    Golvplattor ska hämtas, saker till målaren ska lämnas, lite distanser och småfix till köket ska fixas och en del annat.
    Åh, jag älskar när projekt avslutas.
    Vet ni, ytterdörren är helt klar på både in- och utsidan. Varenda liten plåt och foder är på sin plats. Det känns bra!

• Vaniljdröm

malin,

Kul med nya fönster. Så mycket roligare att putsa och hänga gardiner sen.
    Ang målaren så har han blivit lite dyrare på sistone men är ff prisvärd. Innan gav jag typ 300 för ett skrivbord och nu senast 500 kr för två träskivor på ca 1*1 m.
    Idag är det några detaljer till IKEA-köket som ska lackas. Viktigt att det blir så likt som möjligt i färg och blankhet då.

• Vaniljdröm

mimmi,

Vi har kört med gamla hederliga "elfa".
    Hållbart och många nya, fräscha detaljer faktiskt.
    Kolla in mesch-korgarna t ex. Jag tycker de är fina!

www.elfa.com/

Svar på tråden Vita tråden del 8