Vita tråden del 8
Hallonbladste finns på hälsokosten, sen vet jag att det går att beställa det, men kommer inte ihåg var, googla så får du nog fram det.
Nu är det snart dags för sängen. Ska läsa lite innan jag somnar hade jag tänkt-
Jag hinner nog kolla datorn snabbt imorgon innan vi åker till huvudstaden.
Det ska bli skönt att ha en liten minisemester med familjen.
Vi ses på lördag!!!
God morgon!!!
Idag bär det av till Stockholm.
Sitter och dricker kaffe läser om stackars Vanilj, krya på dig!
Det ska bli så kul att få gå i affärer med andra likasinade, tror faktiskt jag har handlat tidigare med någon som brinner lika starkt för inredning som jag.
Jag kommer kolla in i tråden ikväll när vi är hos vår kompis och äter, annars blir det inget förrän söndagem.
Tjenixen, skulle inte en växasäng kunna vara ett alternativ? Denna var fin
http://www.blocket.se/vi/16934969.htm?ca=17_s
Nu vaknar Jacob.
Nu loggar jag ut och stänger av datorn....
Vi ses imorgon.
Kram
Hej på er!
Kom hem från Stockholm för en timme sedan.
Det var jättekul att träffa er tjejer, det blev inte så mycket shopping som jag trodde när vi var tillsammans allihopa, utan jag shoppade lite på Ikea, köpte två vita fina krukor för 19kr/st och ett kuddfodral. Idag var jag på Indiska och köpte två vita kuddar och två vita skålar.
hoppas ni andra hade det skoj. Vad det kul på Syster Lycklig? Det tog lite stund innan Marcus hämtade upp mig och sen somnade barnen i bilen så då tycker jag att jag kunde hoppa affären, det går ju att nätshoppa
Jag fick en hel del inspiration när jag har varit i massa fina inredningsbutiker, så nu ska det målas om en hel del här hemma, tur att maken ska ha semester snart.