Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita tråden del 8

Vaniljdröm skrev 2008-06-30 21:19:00 följande:
    Tranås har jag aldrig besökt!Jag tror att jag röstar på en träff där faktiskt! Vore riktigt spännande.
    Himmelbit skrev 2008-06-30 21:20:58 följande:
    For the record - Det var inte jag som röstade för Tranås, det var Mimmi. Men ni är hjärtligt välkomna hit till min lilla byhåla!
    mimmi006 skrev 2008-06-30 21:21:12 följande:
    Jag tror att det var jag som önskade Tranås, mitt lilla shoppingsmultronställe... jag är faktiskt lite besviken på Ernst, hade nog för höga förväntningar.

Aha, det var Mimmi. Men det finns väl en hel del affärer i och runt Tranås som är värda ett besök?

Jag har bara varit en gång i Tranås och det var när IVT (värmepumpar) invigde sin nya fabrik för ett x antal år sedan.

• malins79
    knyttis skrev 2008-06-30 21:41:49 följande:
    Nu tyckte jag vi pratade ganska lika du och jag allt! Läste om 10kg bagageövervikten, hur mkt fick du betala? *nyfiken* Jag berättade ju att vi nästan har det som regel när vi kommer hem från Finlandsbesök!Himmelbit - Jag hade faktiskt skänkt och säkert slängt en del också. Har även vi rensat nu när vi flyttade. Är lite trött på Tradera... Men är det ngt du vet att du kan få lite mer kosing för är de ju helt klart värt ansträngningen! Ska kolla bloggen bums! Malins - Missade när du gick, skickar en kram nu istället!
    Tack!
  • malins79

God morgon!

Åh, vad spännande att läsa om alla förvärkar, hoppas på bebisar snart i tråden.

Idag ska jag på anställningsintervju kl13. Jag kommer nog vara lite nervös.

• malins79

Tack Lina. Det känns lite konstigt att söka nytt jobb och ev börja jobba någon annanstans än hos min makes företag. Jag har varit där sen hösten -00.

Jag ska läsa på min ansökan så jag vet vad jag sagt att jag kan

• malins79
    mimmi006 skrev 2008-07-01 09:53:11 följande:
    Hej på er! Vad roligt det är med alla bebisar som är på gång och föds. Idag är golvläggare här och det är så spännande att se om de får mattan på plats redan idag. Det är ganska mycket pyssel, mattan är bred och rutorna tillåter inga misstag.Malins- hoppas det går bra idag, jag håller tummarna!Tjock kulan- har du kollat på www.favoritsaker.se eller www.bluebox.se , jag har för mig att de skickar också. Det är inte lika vitlantligt!
    Spännande! Hoppas de blir färdiga, så vi får se bilder.
  • malins79
    lillafruluva skrev 2008-07-01 10:12:48 följande:
    malins-jag testade den på en vit tunika igår och det funkade!! Ska rota fram allt med en fläck på!
    Vad bra!
Svar på tråden Vita tråden del 8