Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita tråden del 8

Sunna skrev 2008-06-30 08:20:30 följande:
    DLL,Jättefin uteplats! Jag ska köpa liknande när rean börjar. I år har jag bestämt mig för att det ska bli nya utemöbler, nya dynor, ja hela "kittet".Milda och Anton,Vad spännande! Jag minns hur jag stod och fnittrade mellan de första värkarna med både Sam och Ebbe. (Jag vet, jag är en sån där galning som bara älskar att föda barn)Dessa leksandsstolar gör mig snart gråhårig! Vet ni hur länge jag har letat? I två år! Snart ger jag upp både blocket och auktioner och köper nytillverkade istället för skattepengarna! Pär kan skippa sin åkgräsklippare..
    Köper du nya, slipper du måla!

Jag har köpt 6st för totalt 680kr. 4st vita ena gången för 500kr och 2 st gråa för 180kr. Jag ska måla om alla 6st är det tänkt, för de som är vita är lite slitna och de gråa är ju helt fel färg
  • malins79
    Himmelbit skrev 2008-06-30 10:15:56 följande:
    MM - Hoppas att bäbis bestämmer sig för att idag är en bra dag att ha födelsedag på! Lycka till!!
    Korgen blev jättefin med ljusslingan!
  • malins79
    Himmelbit skrev 2008-06-30 10:27:26 följande:
    Tack! Insåg precis att jag behöver ett nytt skåp att ställa den på!
    Hihi. Jag sitter och kollar Blocket och hittar jag drömskåpet tar jag bil och släp och åker själv... om inte M vill köra.
  • malins79

Håller på att laga lite mat.
    Jag skulle bara slipa de två gråa stolarna, men tänkte att det är lika bra att ta de 4vita också. Så nu har jag eller rättare sagt maken sex stolar att sprutmåla. Bra va?

• malins79
    Kakan83 skrev 2008-06-30 12:34:42 följande:
    Tack för alla välkomnaden Sitter just nu och letar gamla möbler på nätet som har potential. Tyvärr finns inte blocket här i Norge, vilket jag saknar. Handlade mycket där jag bodde i Sverige.
    Ja, Blocket är kul.

Var i Norge bor du, du kanske har nära till Sverige ändå.
Svar på tråden Vita tråden del 8