Inlägg från: Camilla R |Visa alla inlägg
  • Camilla R

Vita tråden del 8

Lynn84 skrev 2008-05-15 15:33:38 följande:
    Kunde tyvärr inte få in en större bild...hoppas ni kan klicka upp den själva!
    Åh, vilken liten godbit! GRATTIS!!
  • Camilla R
    Malwa skrev 2008-05-16 13:10:43 följande:
    Oj oj oj, mannen min måste ha feber eller ngt! han ringde nyss och frågade om jag ville åka till ikea när han kommer hem! han hade sett en tv-möbel han ville köpa sa han.Det visade sig vara liatorp han tittat på vilket gjorde mig ännu mer förvånad!Han avskyr ju ikea och alla mina vita saker annars! få se om det är ett trick för att få igenom ngt annat!
    Åh, vad härligt!! Att få med min sambo till IKEA är rysligt svårt, att han skulle ställa frågan är nog helt otänkbart. Jag vill också ha LIATORP tvbänk, men sambon tycker att den ser ut som mormorsbänken och blånekar, vad gör man??
  • Camilla R

Kajsa 77 skrev 2008-05-16 15:09:32 följande:

Mmmm, det blir man...En bild på mina nya olivträd...
    Åh, så fint!
    Jag gillar även krukorna! Precis såna som jag letade efter förra året och inte hittade någonstans, har fortsatt jakten i år och det går lika dåligt....
  • Camilla R
    FruPuffen skrev 2008-05-16 20:19:31 följande:
    God kväll!!Här ser maken på hockey hela kvällen, jag sitter med och har datorn i knät. Jag ska BARA ta det lugnt ikväll. Inte ens plocka har jag bestämt. Maken jobbar jättemycket nu så det har varit en lite tung period att vara hemma själv med två små. Jag måste försöka vila, hade migrän igår som jag inte haft på många år  . Jag tror dock att det till viss del berodde på att jag först fick soppatorsk på bilen och sen var tvungen att ta bort två (!)döda talgoxar från vår gård, en hade flugit in i rutan och den andra hade fastnat med huvudet i fågelhuset när den försökte nå gamla frön som satt fast längst in... :-O
    Ja visst är det härligt med nyttoprylar som dessutom är snygga!! För vad är en tråkig Ajax-flaska mot en tjusig Maison Belle ?
    Jsh ser också fram emot hockeymatchen. Ryssland-Finland såg jag väldigt lite av, då den ju krockade med Talang som är sonens favorit. Men det är ju trist att Sveriges match börjar 23 -undrar om jag orkar hålla mig vaken...
  • Camilla R
    korall skrev 2008-05-17 17:48:41 följande:
    hej tjejerfina saker ni köpt!tänkte kolla om någon vet var man kan köpa brios vita leksaksspis? min lilla pojke fyller 3 om några veckor och jag vill köpa en sån till honom. skulle vara bra om ni vet om någon vanlig affär har den- det verkar bli så dyrt med frakten om man handlar i nätaffär....
    Tror bara att den var tillfällig, vet att både NK och COOP har reat ut den. Så prova att ringa runt och se om någon har den kvar.
  • Camilla R
    PD77 skrev 2008-05-19 09:27:03 följande:
    Jag har en fråga angående bröstpumpar.Måste man ha en elektrisk? Syrran säger att hon hade inte överlevt utan en elektrisk.Är Medela Mini lika bra som Swing? Eller är Mini åtmistone bra?Ska köpa på blocket nu. Ska ju till Sverige om en månad, så jag tänkte samla på mig lite grejer då.
    Jag hade en manuell pump. AVENT ISIS vill jag minnas att den hette och den fungerade bra.
  • Camilla R

13 år emellan skrev 2008-05-19 12:42:05 följande:

Hur var det med torkvindor tjejer? Ngn som har lite svar?
    Vi har en torkvinda, en klassisk som finns överallt. Ganska tråkig modell (som säljs på byggvaruhusen) men sväljer massor. 2 maskiner får lätt plats, tror även 3!
    Skulle gärna ha en snyggare, men vår fyller sin funktion, så den får hänga med ett tag till.
  • Camilla R

13 år emellan skrev 2008-05-19 13:10:42 följande:

Camilla R skrev 2008-05-19 13:07:54 följande:
    Är det en sån i metall? Har du bild? Storleken har betydelse men det har ju utseendet också (ytligt värre)!
    Någon bild på torkvindan har jag inte -den anas i bakgrunden (eller rättare sagt lakanen som hänger på den) på den här bilden www.familjeliv.se/hem/camilla_r/gallery/phppvftwh.jpg
    Men ja, det är en sådan i metall.
Svar på tråden Vita tråden del 8