Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah

Vita tråden del 8

lasseliten skrev 2008-05-15 17:35:37 följande:
    Grattis Lynn till söööta sonen! Nu börjar bebissuget smyga sig på mig tror jag
    Känner precis likadant, eller mer än vanligt ska jag väl säga istället
  • MiaMariah
    nublu skrev 2008-05-15 18:46:43 följande:
    HannaE: En estnisk hundralapp motsvarar ungefär 65 SEK. Mitt tips är att spara dina estniska pengar och göra av med dem nästa gång ni åker till Estland. Just nu har jag estniska resetips i min blogg som nedräkning inför vår semester. Lynn: Vilken liten goding! Grattis!13 år: Jättegrattis! Himmelbit: Om du ändå var hemma idag kunde du väl knallat ett varv på stan med mig? Jag har varit hos Montico på intervju idag, hoppas att det trillar in något jobb snart till mig. Jag måste erkänna att jag var jätteavis på er som köpte stolarna från Ellos. Hade gärna köpt två jag också men hade kort om cash just då. Min smala lycka tycker jag nu så här i efterhand.
    Ja, visserligen fick jag en billig stol (199 pix) men så måste jag ju måla om den. Tror det blir fint i slutändan dock.
  • MiaMariah

Mimma - söta muggar och kylväskan var ju jättefin!

Juliah - har du o Terese det trevligt?

• MiaMariah

Smultron - Starkt! Jag skulle behöva ta tag i min fobi över råttor och möss, ryser bara jag skriver orden.

Kajsa - Verkligen kanonfina!

Kaktus - Välj små bilder om du vill att de ska hamna bredvid varandra. Mellan och stora bilder hamnar under varandra.
    mimmi - fina loppisfynd! Vita tycker jag Skrattande

• MiaMariah
    LinaoMatilda skrev 2008-05-17 16:38:05 följande:
    här har det varit lugnt Mimmi: Underbara skålar! Och fina stolar, vilka fynd!Kaktus: Fint i bloggen! Ska bli kul att se det färdigmålat.
    Tror det är för att FL strular, var och vareviga gång jag försökt komma in så blir det bara blank sida.
  • MiaMariah
    Anton2005 skrev 2008-05-18 07:49:52 följande:
    God morgon!Håller med om att det är tråkigt att fl strulat så hela helgen. Igår kväll åkte Leilas bok fram igen och det blev en blueberry cheesecake. Tur att jag är gravid så jag kan skylla viktuppgången på det, den där boken är verkligen livsfarlig  Idag får vi fikagäster så då får vi se hur kakan smakar och i kväll blir det middag hos svärföräldrarnaKallt som tusan här idag igen, nästan så man kan tro att det är höst ist för vår.Vad ska ni hitta på idag?
    Låter smarrigt! Jag ska göra en kaffedrink i eftermiddag från fikaboken då svågern kommer och så har jag gjort hennes tryfflar. Smeten var inte alls dum Skrattande
  • MiaMariah
    FruPuffen skrev 2008-05-19 13:11:20 följande:
    Haha, nu är det nästan komiskt... Våra vita Ellos-däckstolar, som jag berättade förut att vi köpt, de blev ju gula efter några dagar. Fick ju kompensation för att kunna måla om dem. Har dock inte hunnit göra det än... Hur som helst, vi glömde dem ute i regnet en dag och nu när jag kollade dem så har färgen liksom LUCKRATS UPP (ser ut som de stått ute i 2 ÅR, minst). Så nu måste de SKRAPAS innan jag målar om dem! Vilken SKITFÄRG de måste ha haft på dem!!  Får väl skylla mig själv dock eftersom de var så billiga...
    Ah, då vet jag vad som händer när det börjar regna då.. Våra har flagnat efter gula färgen men har inte heller målat vår ännu.
  • MiaMariah
    LinaoMatilda skrev 2008-05-19 15:54:27 följande:
    hej hallå.. jag vill ju köpa lykta.. var är alla "klart du ska köpa den"?
    Självklart ska du ha din lykta! Skrattande Hur ofta faller man pladask för något?
    Sylt skrev 2008-05-19 16:15:17 följande:
    Nytt i bloggen! Lantlivs-hemlis
    Men shit vad roligt! Och det har du gått och hållt hemligt för oss Skrattande Grattis!
    numberone skrev 2008-05-19 16:23:38 följande:
    ok... Va ett tag inne på att sätta skötbordet på den väggen som gungstolen står emot och sätta byrån mitt emot där den står idag men då fanns ju ingen plats kvar alls för gungstolen...
    Fint rum! Kommer bli jättefint med lite textilier såsom matta, gardiner, tavlan på väggen, lite vimplar kanske och en pläd plus kudde i gungstolen.
    Kajsa 77 skrev 2008-05-19 16:58:22 följande:
    Jättegrattis till Sylt!!!! Har bara väntat på det! Det är du och ditt kök väl värda! Oj! TAck! Ja här kommer en ostylad bild bara för er....
    Vilken fin korg!
    lyckligamy skrev 2008-05-19 19:30:09 följande:
    Hej, hej!Hoppar in här med en liten fråga till er experter Är ute efter en sådan här bräda med text på men jag undrar vem som är den "äkta" brädan så att säga. Är det inte Ylva Skarp som var först med att göra dem? Hittade en ny webbutik som sålde brädor men då var det en Anna Lönnergård som hade gjort dem. Blev lite konfundersam om vilken som är "äkta" eller vad man nu ska kalla det.
    Såg också den där shopen igår..
  • MiaMariah

Det var väl någon som frågade om skopor för några dagar sedan om jag inte minns fel? Såg att Biltema visserligen i plast men rätt fina: www.biltema.se/Archive%5CProduct_images%5C85%5CLarge%5C85-356_l.jpg

• MiaMariah

Hej LinaoMatilda! Ja, och så är det mysigt att tråna lite Flört

Jag trånar MYCKET efter något just nu som jag sparar till.. Kan ni gissa vad? Skrattande

Svar på tråden Vita tråden del 8