Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita tråden del 8

LinaoMatilda skrev 2008-07-04 18:54:46 följande:
    28-31 aug

Ok.

Sitter och drömmer om att ha en egen webbutik.

Man måste vara registerad företagare för att få tag på biljetter eller?

Just det, köpte även två diskhanddukar från Nyblom & Kollén, för 39kr/st. De var rutiga i vit, svart och grått.

• malins79
    LinaoMatilda skrev 2008-07-04 19:20:40 följande:
    MiaM: Så fina grejer! Malins: Ja jag har fått ägaren till butiken som jag jobbar för nu att betala en resa åt mig dit, hon kommer med också såklart. Men hon kan inte svenska eller engelska (så bra) så hon behöver mig med
    Så uträknande du är!
  • malins79
    Videli skrev 2008-07-04 19:21:43 följande:
    Man måste ha ett registrerat företag för att köpa biljetter på Formex!
    Min man har AB får han köpa då?
  • malins79
    LinaoMatilda skrev 2008-07-04 19:23:24 följande:
    Menar du det som något bra eller dåligt?
    Positivt! Jag menar det är ju tur att du kan svenska och inte hon, annars kanske hade hon åkt själv.
  • malins79
    Vaniljdröm skrev 2008-07-04 19:26:10 följande:
    Nu måste jag få klaga lite på Elsas som jag egentligen gillar mycket.Jag handlade på rean, en ljusstake, det stod att det bara fanns en kvar. Hade gärna haft två men beställde det sista exemplaret.Gick senare in och tittade och då fanns den inte att beställa längre eftersom jag beställt sista.Nu finns den ute på rean igen i ett exemplar men nu kan/vill jag inte beställa en till eftersom frakten är så dyr.Lite lurigt att göra så faktiskt tycker jag. Är det meningen att man ska stresshandla bara för att man tror att det är sista exet liksom?
    Kan det inte vara så att någon köpt den men sen inte betalt, så den kommer in i lager igen.
  • malins79
    Videli skrev 2008-07-04 19:31:32 följande:
    Oja det får han...Jag brukar få jättemånga biljetter, men den här gången kom inga Det är nog därför jag har adressändrat på jobbet och ingen eftersändning...
    även om det inte har det minsta med inredning att göra?!

Kanske ska planera in en resa då, fast pappa fyller 60år den 28aug.
  • malins79
    MiaMariah skrev 2008-07-04 19:53:22 följande:
    malins - ja, stora holm är absolut värt ett besök, helt underbart! men nu har de dessvärre sommarstängt. öppnar 21 augusti igen.videli - nej, den är en dulton.lina - tack!vanilj - skulle tro det är som malins skriver, har beställt flera ggr och alltid god service. men jag förstår att du är besviken.
    Ok, kanske ett besök till hösten, om man lyckas ta sig till Gbg
Svar på tråden Vita tråden del 8