Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita tråden del 8

MiaMariah skrev 2008-07-04 20:45:57 följande:
    misak, tjock kulan o lcroft - tack!imorgon ska jag och maken till bagaren o kocken, gissa vad vi ska köpa..? dock förmodligen inte det ni tror *kryptisk*
    Spännande!
  • malins79

Grattis Numberone till lilla Ellen ,hon var så söt!

Kajsa, hur mycket har du i handikapp? Sänk dig inte för mycket nu om du ska spela tävling snart

Bea, du är så duktig på att uttrycka dig i ord och text.

God morgon, förresten!

• malins79
    juliah skrev 2008-07-05 06:44:50 följande:
    Godmorgon!Grattis till Kajsa som fyller år, Hipp Hipp Hurraaaa! Vad står på schemat idag?Maken jobbar i vanlig ordning, har åkt för länge sen Jag och barnen ska åka iväg till en antikbutik, där kan man fika. Hämta paket, jag har beställt den finaste lilla ljuskronan som ska få hänga över matbordet.

Min man åkte iväg innan kl 06 till Slottskogen i Gbg med min svåger för att åka Longboard (en lång skateboard).
    Jag ska gå till Secondhand och köpa pinnsoffan idag, sen får M hämtade den på måndag.
    Jag och barnen ska åka iväg till Steninge, Halmstad imorgon på lite semester. Min syster bor i Halmstad så vi ska träffas. De bor ca 400m från havet, jättehärligt.

Är ljuskronan enbart för levande ljus?

Jag velar lite om den ljuskronan vi har ovanför vårt matsalsbord ska få hänga kvar men att den görs om till enbart för ljus, som den var från början eller om det ska upp en vit Septimlampa istället.

• malins79
    juliah skrev 2008-07-05 06:59:10 följande:
    Är det någon som är haj på datorer. Jag försöker kopiera ner bilder till cd skiva men datorn säger hela tiden att det uppstått ett problem. Jag vet inte alls vad jag ska göra?Låter härligt malins, ja den är enbart för levande ljus.Lina, japp jag visade den, minns inte i vilken butik dock.
    Ingen aning.

har du en ny skiva i, så det inte är en som det redan är bilder på?
  • malins79

Lina, något speciellt du ska ha på Ikea?

Jag ska skicka maken till Ikea i Gbg idag och köpa två vita Ingolf barstolar till vårt kök. Skulle köpt dem när vi var i Stockholm men han sa att de inte fick plats så då får han åka dit igen.

• malins79
    JohannaJ skrev 2008-07-05 07:04:10 följande:
    Ville mest se bilder Vi har 14 flyttkartonger med bara böcker och ingenstans att ha dom. Tänkte hitta lite inspiration och be min bror som är snickare att bygga upp bokhyllor till mig.
    Jag har sett på Äntligen hemma, hur de satte fina lister på vanliga Billybokhyllor, så att de såg platsbyggda ut
  • malins79
    Himmelbit skrev 2008-07-05 23:03:34 följande:
    Godkväll i tråden - eller kanske godnatt... Har suttit och läst ikapp en massa nu pga att vår dator kraschade i veckan. Inte roligt att bli av med allt, speciellt inte alla foton.. .Ett stort grattis till alla nya bäbisar!!! Sååå söta!!
    Det finns ett företag i Helsingborg tror jag det var som kan rädda en hel del på hårddisken. Vår hårddisk kraschade men de lyckades rädda 90% av korten, tror jag. Om du vill så kan jag leta fram namnet på företaget? Det är inte så billigt kostade några tusen, men för oss försvann kort för 3år.
  • malins79
    goseli skrev 2008-07-06 00:11:50 följande:
    Tänkte höra om det är nån som har tips om bra loppisar i stockholms området...asså stockholm + 10 mil runt...tänkte göra lite dagsutflykter försöka hitta fina gamla möbler som vill bli mina o kanske vita :Dnån som har nåt tips?
    kolla www.svenskaloppisar.se
Svar på tråden Vita tråden del 8