Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita tråden del 8

God morgon Juliah,

jag behöver dammsuga. Hann inte med övervåningen innan vi åkte till Stockholm förra veckan, så du kan tänka hur den ser er ut.

• malins79

På lördag ska maken åka till Göteborg med min svåger och åka Longboard i Slottskogen. De kommer åka några timmar skulle ni följt med för att kunna gå i några inredningsbutiker tillsammans med era barn eller skulle ni åkt till er syster istället och låta barnen leka med sina kusiner?

• malins79

Enji, jag kan inte ge några tipsj jag ammar Jacob fortfarande, han är 14mån. Jag ska sluta amma snart. Maken behöver få semester så han kan ta honom på natten. Han har jobbat galet mycket så vi har inte tagit tag i att få J att sluta amma. För han somnar ju om på nolltid om han får bröstet på natten.

• malins79
    mimmamum skrev 2008-07-03 07:25:39 följande:
    Så fina saker! Inte orange klocka då?

Näe, i mitt nästa liv kanske.
    Valde mellan vit och creme. Tror vit blir bäst, köket kanske målas/tapetseras om snart

Kaklet ska iallfall målas vitt i höst.

• malins79

Jag kollar in Silvans hemsida och kampanjblad. De har 10l Nordsjö Vit väggfärg  för 540kr. Det står att det är matt färg för inomhusväggar, funkar det i en hall? Nu har vi gjort en groventré så vår hall kommer nu att istort sätt användas av gäster.
    Sen har de 2,5l färg för 290kr för kök och groventré, men det blir ju dubbletså dyrt.

• malins79
    tjenixen skrev 2008-07-03 07:53:50 följande:
    I och med att jag känner mina yngsta barn rätt väl så skulle jag absolut INTE åkt iväg och gått i affärer med dem utan åkt till systern istället. Men jag vet ju inte hur dina barn är. Funkar de bra att ha med i affärer och int tröttnar direkt så häng med och shoppa vettja.

Nu shoppade jag lite på Cosas, så jag tror jag åker till min syster istället.
    M får gå in på Ikea åt mig och köpa två barstolar innan de åker hem. Det är skillnad att åka iväg med ett barn själv än med två.

• malins79

Lina, spännnande!

Jag shoppade inte så mycket när vi var i Stockholm, så jag hade inredningspengar kvar.

Camilla, köpte du klockan i vitt? De hade fått hem en del nya brädor.

• malins79
    Camilla R skrev 2008-07-03 10:24:28 följande:
    Ja, jag valde den vita till slut (var inne på svart ett tag) Den hänger på väggen hemma nu och det är verkligen vit den skall vara. Jättefin!
    Vad bra! Jag har suktat efter den i över ett år, jag hoppades den skulle vara med på deras rea, men det var den tyvärr inte. Nu måste jag bara betala så de kan skicka sakerna.
Svar på tråden Vita tråden del 8