Vita tråden del 8
God kväll förresten
Maken har börjat sin semester idag. Känns skönt att kunna få lite avlastning här hemma.
God kväll förresten
Maken har börjat sin semester idag. Känns skönt att kunna få lite avlastning här hemma.
Jag testade med 1000kr. Igår skrev de att deras högsta bud var 2500kr då svarade jag att det var för mycket, då frågade de hur mycket jag hade tänkt och då svarade jag 800-1000kr och då svarade de "Nej tack, du hittar säkert något skåp på Blocket för den pengen" Idag har jag fått ett förslag på 1000kr.
Tack Karin.
God morgon!
Jag ska spinga in på vår secondhandbutik. Sen ska jag lägga upp min Wilmagardiner till Sagas rum. Jag har tvättat dem, hon har haft för långa. Sen hoppas jag att jag hinner klä stolsdynor. Marcus har börjat sin semester, han och Saga ska få åka lite fyrhjuling när Jacob sover och jag ska sy. Sen har vi en jättelång "att göra" lista som ska börja prickas av.
Sådana hantverkare har vi också haft Juliah, som kommer vid 7 och jobbar till 18 och en timmes lunch mitt på dagen. Då händer det lite.
Mimma, måste vara kul att få se sina saker i butik.
Knyttis, låter som ett klokt val att relaxa lite, så att inte bebisen tittar ut för tidigt.