Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita tråden del 8

God kväll förresten

Maken har börjat sin semester idag. Känns skönt att kunna få lite avlastning här hemma.

• malins79
    Kajsa 77 skrev 2008-07-11 21:11:46 följande:
    svårt, men testa att pruta litegrann! Skönt att du får lite avlastning nu. Det behöver du! Kram!
    LinaoMatilda skrev 2008-07-11 21:11:55 följande:
    Såg ett nästan likadant skåp här i finland för 400e

Jag testade med 1000kr. Igår skrev de att deras högsta bud var 2500kr då svarade jag att det var för mycket, då frågade de hur mycket jag hade tänkt och då svarade jag 800-1000kr och då svarade de "Nej tack, du hittar säkert något skåp på Blocket för den pengen" Idag har jag fått ett förslag på 1000kr.

Tack Karin.

• malins79
    Kajsa 77 skrev 2008-07-11 21:22:50 följande:
    Har nu "avnjutit" en två-timmars middag hos svärföräldrarna. *uppblåst* Tur jag ska spela golf imorgon. Malin - Är de alltså villiga att släppa skåpet för 1000 kr nu? Men då är det ju bara att slå till!
    Förlåt jag fick 1500kr som förslag inte 1000kr
  • malins79
    Kajsa 77 skrev 2008-07-11 21:29:31 följande:
    Jaha okej, då hänger jag med. Säg 1250 kr då så har de fått skåpet sålt!
    Jag skrev 1000 och får jag motbudet 12-1300kr så köper jag nog det.

Förresten, är skåpet fint?
  • malins79

God morgon!

Jag ska spinga in på vår secondhandbutik. Sen ska jag lägga upp min Wilmagardiner till Sagas rum. Jag har tvättat dem, hon har haft för långa. Sen hoppas jag att jag hinner klä stolsdynor. Marcus har börjat sin semester, han och Saga ska få åka lite fyrhjuling när Jacob sover och jag ska sy. Sen har vi en jättelång "att göra" lista som ska börja prickas av.

Sådana hantverkare har vi också haft Juliah, som kommer vid 7 och jobbar till 18 och en timmes lunch mitt på dagen. Då händer det lite.

• malins79
    LinaoMatilda skrev 2008-07-12 07:54:12 följande:
    Hej på er!Mimma: Tror säkert att pållarna kommer att sälja bra! De är ju så fina. Säkert kul att se dem i butiken Julia: Bra med pigga hantverkare! Knyttis: Låter trevlig med gäster och härligt med pool! Men se nu till att vila och slappna av!Malins: Hur gick det med skåpet sen?
    Jag har inte fått något svar på mitt sista bud på 1000kr.

Jag såg en bokhylla på secondhand som jag ska kolla priset på idag om det finns kvar. Den skulle bli jättebra på Sagas rum, så jag kanske köper den istället.
  • malins79
    Jezzika skrev 2008-07-12 13:33:41 följande:
    Kaktus: vad fint ni har! Jag har lagt en bild i min blogg på sovrum med snedtak. Min ena tjej ska bo där när vi flyttar in. Funderar på hur man trollar med färger och material så att rummet känns större.www.kaosochkardemumma.blogspot.com
    Jag kan inte se något nytt inlägg sen 5juli
Svar på tråden Vita tråden del 8