-
Åh, det låter kul. Synd att spets och snor inte var hemma.mimmamum skrev 2008-07-10 18:13:23 följande:Godkväll!Hemkommen efter ett besök hos Mig & Alice i Säter. På vägen hem besökte vi bloggaren Me and Alice som bor granne med Spets och Snor. Tyvärr var inte den sistnämnda hemma men vi åkte förbi huset, jättefint!malins, åh så fina saker du fått!
-
Jag var och köpte Vakre Hjem idag när jag hämtade mitt paket från Cosas på Shell. Jag såg att en del inte var nöjda med numret men eftersom jag inte köpt något nummer sen förra sommaren kunde jag inte låta bli. Den har nämligen inte gått att få tag på här i Gnosjö innan så jag kunde inte låta bli att köpa den när jag såg den stå där i tidningsstället.
Ska snart börja bläddra i den.
Vår 1,5månad gamla tvättmaskin la av ikväll!!!
Jag skulle gå och tömma den när jag trodde den var färdig, då ser jag att den fortfarande står på den tid som den börjar på och att hela trumman är full av vatten. SÅ jag har fått slänga in tvätten i torktumlaren för så blöt går den inte att hänga. Imorgon kommer förhoppningsvis en servicekille hit. Jag har massor av tvätt eftersom vi varit borta i 5 dagar jag och barnen plus att jag hade tänkt tvätta gardiner som ska läggas upp. *grrrr*
-
Jag har snabbbläddrat igenom den och precis som du säger är den lite för Shabby men det är väldigt fina bilder i den och jag kände att jag behövde lite sånt idag.Sussi N skrev 2008-07-10 20:20:59 följande:Vad mysigt det såg, Fru Puffen. Malins: irriterande med tvättmaskinen...Vakre Hjem är kul att bläddra i då och då, lite för Shabby för min smak men ändå en bra inspiration.
-
Just det, ni har den också. Har ni satt den dirket på väggen eller står den på en tavlelist?MiaMariah skrev 2008-07-10 20:33:31 följande:Sussi - jag svarar i min blogg men om någon undrar nåt så kopierar jag mitt svar och klistrar in det i vederbördandes blogg också. självklart gör jag en kommentar om det de visar också.konstig människa som seglade igenom lgh:en på det viset..kajsa - urfin soffa! förstår att det där läkarbesöket inte var så kul bea - stukat!? jösses, det visste jag inte att det gick.. men krya på dig hursomhelst.lindisen - ljuvligt kök!Anton - vad synd.. hoppas du slipper vänta alltför länge.lcroft - skönt att lillan är på bättringsvägen! superfin kista!meli - det "osade" en del för mig så jag skulle rekommendera dig att helst vara ute såhär års.malins - har också den tavlan, det är vår sång. sitter i sovrummet. bra val mimma - mysigt besök! synd bara att helena inte var hemma.
Klurar lite på hur vi ska göra? Har du någon bild? -
Ja, det är en ögla baktill.Kajsa 77 skrev 2008-07-10 20:45:45 följande:Medföljer det ngn uppsättninganordning på brädorna?
-
Fint!MiaMariah skrev 2008-07-10 20:44:35 följande:Har den direkt på väggen som synes..
-
Jag köpte min på Cosas, 480kr tror jag plus frakt men jag köpte en klocka också.Kajsa 77 skrev 2008-07-10 20:51:50 följande:Vad fick ni ge för era tavlor och hur lång leveranstid var det?
Jag beställde förra torsdagen och jag hade fått avin igår tror jag att det var. -
Lite dyrt kanske men jag ser det som ett konstverk/hantverk.
Jag ska försöka på mig att göra egna, hoppas jag får lite tid för eget pyssel när maken får semester imorgon. Jag MÅSTE få vara lite för mig själv och göra sånt som jag mår bra av och inte bara passa barnen och sköta hela hushållet själv medans maken jobbar.
-
Ja, vi har tydligen lika bra smak när det gälller val av sånger till våra bröllopKajsa 77 skrev 2008-07-10 21:14:40 följande:Jag tycker tavlorna är värda sitt pris. De är sååå fina! Har ni precis likadana?
-
Då betalar jag gladeligen 480kr för min tavla än att buda på den tavlan som ser ut som om min tioåriga systerdotter kan ha knepat ihop!Kajsa 77 skrev 2008-07-10 21:34:06 följande:www.tradera.com/Det_ar_for_oss_solen_gar_upp_...KOlla!!!