Inlägg från: glitterkorn |Visa alla inlägg
  • glitterkorn

Linköping, någon?

Jag kan fika torsdag/fredag spelar ingen roll vilken tid.

Ska vi sätta upp en "fika-lista" så man vet tid och plats ett par dagar innan tror det kommer flera då , lättare att planera :)

• glitterkorn
    IaOnDaFluff skrev 2008-05-26 21:17:30 följande:
    När nästa vecka? *nyfiken*Vore jättekul att få träffa lite nytt folk.. är så trött på att mina vänner är kvar där de var för fem år sedan!
    Ingen aning än men håll koll i tråden , brukar vara på eftermiddagen på claras eller i trädgårdsföringen vid fint väder :)
  • glitterkorn

Fika i trädgårdsföreningen vid bra väder o Claras vid dåligt väder, torsdagen den 29/5 kl. 14.30:

Leos och Vincents mamma
    Missnööjd
    glitterkorn

Missnööjd. Låter intressatn det där fast kanske inte klockan elva en måndag kväll =P Hihi lycka till med pluggandet ! :)

Nu ska ja sova , ska upp tidigt i morgon till stallet.

Nattinatt på er

• glitterkorn
    Linblom skrev 2008-05-27 11:22:26 följande:
    Hej!Får man hoppa in här? Känner igen några av er från andra trådar...Heter Caroline och bor utanför Linköping i Björkeberg med min man David och vår dotter Elvira som fyllde 1 år för några veckor sedan.Jag brukar tyvärr sällan ha tid att följa med på fikorna i stan, men hoppas det är lugnt ändå!
    Välkommen :)
  • glitterkorn

Jag är gärna ute i morgon ocg fikar så länge vi inte sitter mitt i stekande sol ;) , den är ju så himla stark nu tänker på lilleman !

Cia. Gud va spännande ! :)

• glitterkorn

Leos och Vincents mamma skrev 2008-05-28 21:53:34 följande:

Ja, vart ska vi ses imorgon?Vid stora scenen inne i trädgårdsföreningen, eller vid lekparken eller vid entrèn mot vägen?
    Kan vi inte ses där vi brukar annars ? :)
  • glitterkorn

Leos och Vincents mamma skrev 2008-05-29 08:46:56 följande:

Ok..men vart ska vi ses då? Bra att veta ju
    Jag hoppar av vid fontänen så jag kan ses där vid cirka halv tre , om du vill så kan vi gå tsm ? :)
  • glitterkorn

Leos och Vincents mamma skrev 2008-05-29 13:14:35 följande:

Ok, då går jag dit. Så kan vi gå tillsammans..
    Jag kommer inte sen jag känner att det är på tok för varmt för att åka buss och så i dag med en trött julius som sovit i en halvtimma sen sju i morse , jag har försökt komma in på familjeliv sen klockan tolv i dag men inte kunnat ( är så hos mug några gånger per dag ) förlåt för mitt sena återbud , hoppas ni får det trevligt !
  • glitterkorn

Leos och Vincents mamma skrev 2008-05-29 17:49:54 följande:

Vi stod ett tag o väntade på dig glitterkorn Men förstår att du inte ville åka.Själv åkte jag med Leo o Vincent på en SUPERVARM buss o Vincent skrek hela tiden, han var såå varm stackarn.
    Förlåt jag skämms jätte mkt :/ men jag försökte "höra" av mig men kom ju inte int på fl ,

nej ush stackarn jag det är ju verkligen galet varm ute nu ! Svårt när man har små barn tycker jag att veta att dom dricker tillräckligt sen hur mkt eller lite kläder man ska sätta på dom mm

men är det så för någon av er oxå att det inte går och komma in på familjeliv alls i bland? Var så nyss här igen , flera gånger varje dag blir d så :S
  • glitterkorn

Hello i värmen !
    Allt bra med er ?

Här är det fint kom just in från en promenad med hund och barn , avr skön ute men vi gick ju mest där det va skugga oxå :)

Någon som vart på rix fm festivalen ?

Svar på tråden Linköping, någon?