Inlägg från: glitterkorn |Visa alla inlägg
  • glitterkorn

Linköping, någon?

*Fontänen =P

• glitterkorn

Leos och Vincents mamma skrev 2008-05-22 13:54:31 följande:

De tyckte att vi skulle åka in till akuten, även om det nog inte är nåt så är det bra att åka in en gång för mycket. Så jag kommer inte på fikat idag. Antar att ni kanske inte ser detta, men i alla fall..
    Nej fy stackarn ! Hur mår vincent ?
  • glitterkorn

Leos och Vincents mamma skrev 2008-05-22 19:41:50 följande:

Vi fick spendera 3,5 timme på akuten nu på eftermiddagen, kul..NOT!När jag o Vincent åkte buss hem idag så hade jag honom i famnen för att han var så ledsen o då tvärbrommsade bussen jättehårt så Vincent slog i huvudet jättehårt i sätet framför. Han skrek massor, det gjorde ju ont såklart. Fick vänta 3,5 timme på akuten på ett läkarbesök som tog ca 7 min! Suck.Summan av det hela blev i alla fall att de inte trodde att det var nån fara med honom, eftersom han var precis som vanligt. Vi hade fått stanna kvar över natten om vi ville, men eftersom jag hatar sjukhus o jag tyckte att Vincent var som han brukar så åkte vi hem. Vi ska bara hålla lite extra koll på honom.Jag tror att Vincent nu mår som vanligt igen, han sover just nu.Tror att det mest gjorde ont när det hände. Jag har aldrig vågat ha honom i famnen (eller Leo heller för den sakens skull när han var bebis) just ifall nåt sånt här skulle hända. Men nu var han så otröstlig i vagnen o jag tänkte att det händer säkert inget, just därför så gjorde det.
    Ush så otäckt ! Tur att han mår bra nu och så.

Ionea: Provat att ha på dammsugare eller åka bil , dammsugare är guldvärd här hemma Julle blir nästan alltid lugn av den
  • glitterkorn
    Godmorgon

Vilket härligt väder vi har fått i dag :)

Leos och Vincents mamma : Hur mår lilla Vincent i dag ?
  • glitterkorn

Scrapaholic skrev 2008-05-23 21:34:59 följande:

Kikar in i tråden & tyckte den låter intressant & trevlig...får man vara med här? Är en fyrabarns mamma
    klart ! Välkommen :)
  • glitterkorn

I kväll så såg min mamma efter Julius i ett par timmar och så åkte jag och killen i väg och hade lite picknick köpte potatissallad,revbensspjäll,cider,bröd och jordgubbar och satt och åt på en filt verkligen hur mysigt som helst :)

Nu ska jag gå och sova får hem min häst i morgon och ska i väg vid åtta på morgonen :P

Sov gott allesammans

• glitterkorn
    Cia80 skrev 2008-05-24 20:48:37 följande:
    Hej tjejer!Jag åkte iväg och nu i efterhand kan jag säga att jag tog rätt beslut, det var riktigt trevligt. Visst, jag sov inte bra, men det gör jag ju inte hemma heller.
    Vad bra att du hade det trevlit :)
  • glitterkorn

Hej hej !

Hoppas ni har haft en bra helg :)

Någon som vill hitta på något med mig och Julius i morgon vid 11.00 - 13.00 cirka ex. fika/lunch , promenad. Måste var hemma på eftermiddagen har tvätt tiden så därför fm/lunch tid.

• glitterkorn
    Cia80 skrev 2008-05-26 12:47:56 följande:
    Hej tjejer!Hoppas allt är bra med er. Här knallar det på som vanligt. Hade en del sammandragningar igår. Spännande att det händer nåt Vi var och handlade spjälsängen igår så nu är det fritt fram för bebis att komma ut En fråga till er: Är det nån av er som använde typ BabyBjörn bärsele? Jag funderar på att skaffa en sen när bebis kommit ut. Verkar så väldans smidigt. Finns förresten ny magbild i galleriet för er som vill titta.
    Har en bärsele hemma (jollybaby)tycker det har varit bökigt bara att få ner och upp bebisen o allt :/ (har provat flera olika bärselar)men men alla tycker olika , jag bara tyckt det varit omständgt med bärsele jag föridragit vagnen eller bära själv faktiskt men samken är ju som baken ;)
  • glitterkorn
    IaOnDaFluff skrev 2008-05-26 18:32:35 följande:
    Hade vart jättekul att stråla tillsammans med er, men jag jobbar till sju hela veckan :(Kanske lika bra visserligen, mannen och jag ska inte skaffa knott förns nästa år.. skulle få separationsångest när fikan var över
    Vad synd :( Men du kanske kan hänga med nästa vecka !
Svar på tråden Linköping, någon?