Inlägg från: ciccielv |Visa alla inlägg
  • ciccielv

Linköping, någon?

MammaTillEKNS skrev 2008-07-11 10:20:24 följande:
    skorpan08: ajdå stackars missen, hoppas det inte är något allvarligt! Kul med besök, en kompis kommer också hit senare i eftermiddag ciccielv: det är enligt radarn massor av regn på g  
    nä vad trist då får man vara hemma och gloLedsen
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • ciccielv
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-11 10:23:35 följande:
    ciccielv: ja, man får göra det, eller passa på att gå ut medan det är uppehåll Nu vaknade lillstumpan så nu blir det lek, hörs sen
    har  vart ute förut på långpromenad i solen och hättan.hoppas det blir fint väder i eftermiddag/kväll
  • ciccielv

nu flyttar det in nya grannar.troligen studenter igen.med andra ord en massa fester och störande igen

• ciccielv
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-11 12:14:40 följande:
    ciccielv: i trapphuset mittemot oss flyttar det jämt in/ut folk, har absolut ingen koll på vilka som bor där
    andra omgången som flyttar in sen i julas.alltid studenter som väsnas en massa.
  • ciccielv
    Lövings skrev 2008-07-11 20:38:56 följande:
    hej hej bor i linköping men har dock inga barn.Ska dock skaffa en liten valp om 1 v.Bor med min sambo i Svartmåla=)

välkommen hit.

nån som vet om cia80 har fått bebis ännu?

här är man helt slute efter en låång dag med barn och hundar och främmande.har vart uppe sen kl 6 i morse.strax blir det ett varmt bad och löte tv

mammatill4A glömde ju säga att du blev jättefin i nya frisyrenGlad

• ciccielv
    Fyra Mirakel skrev 2008-07-11 22:51:31 följande:
    ska ochså sova här, ska till östervik imorgon..ha det bra allihopa!
    vart ligger östervik?
    Firstandhappy skrev 2008-07-12 00:11:33 följande:
    tjoho, erbjudande om lägenhet finns nu på mailen, ska man väl bara titta på den o se om det är nåt at ha...Är det någon som har några erfarenheter av lambohov???
    jag har bott i övre lambohov.ett underbart område.min syrra bor i mjärdevi och stormtrivs där
  • ciccielv
    Mammatill4a skrev 2008-07-11 23:06:30 följande:
    Fyra Mirakel skrev 2008-07-11 22:51:31 följande: jasså, de ska ni. var det inte leffan som var tillsagd vila av läkaren? där ser man ju vad ni prioriterar istället för att komma när kusin fyller år..
    Grattis till supersöta alma som fyller år
    usv jag skulle oxå blivit jättebesviken.mina föräldrar var likadana nu när lillan gick ut 6 års,de var hellre hos en tjej och firade hennes födelsedag (nån från deras moppeklubb)än att gå på sitt barnbarns avslutning

vad ska ni hitta på idag?här får man städa igen och tvätta som vanligt.sen blir det nog en sväng till valla gård eller nått annat kul för barnen
  • ciccielv
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-11 22:20:05 följande:
    Fru Tzoanidis: SÅ länge man trivs i sin lgh så ska man bo kvar vi bor nog kvar här tills vi köper hus, fast man ska aldrig säga aldrig
    ja nu kan man säga att det är kors i taket!vi har haft det lugnt på baksidan i tre helger nu,även centrumet verkar ha blivit lugntGlad
  • ciccielv
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-11 21:09:31 följande:
    ciccielv: skönt med ett varmt bad har du haft en bra dag?
    ja det var en bra dag.man han knappt sitta ner.idag får man städa efter gårdagen.hoppas ni får en bra helg

villka skulle komma på tisdag?det kan bli att jag kan komma tidigare.det vet jag först i morrn kväll
  • ciccielv
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-12 10:02:57 följande:
    ciccielv: det kanske är lugnt nu bara för att studenterna har stuckit bort över sommaren
    ungdommarna syns ju inte till längre,villket är enormt skönt
    Mammatill4a skrev 2008-07-12 09:15:46 följande:
    HAHA IGÅR var de inte lungt kan ja säga, marktjänt byrån hade inbrott i deras bilar, så en pkvinna fångade en av killarna på kullen utan för vårt VR fönster och den andre på andra sidan ryd, de andra kom undan.. UPPDATERING om fredagkvällen
    haha det har inte jag hört ,var det i natt?för vovven for omkring i lgh och skällde som besatt
    Mammatill4a skrev 2008-07-12 09:22:21 följande:
    tack, idag blir de så lungt som de bara kan på fm på em sen kommer F&F, brosan kommer på middag halv 12.. alla andra har ju firat alma i veckan utan ni då.. men ni får gärna komma imorgon om ni har tid.. hoppas sllt fika tar slut, men de är ju brosan som ska komma på besök och man vet ju hur han är tihi..
    vi kommer gärna imorgon.bara att du säger en tid.kan vi ta med collien?han kan ju inte lämnas ensammen.hoppas ni får en bra dag.vädret är iallafall fint.Glad
Svar på tråden Linköping, någon?