Inlägg från: ciccielv |Visa alla inlägg
  • ciccielv

Linköping, någon?

MammaTillEKNS skrev 2008-07-12 10:20:55 följande:
    ciccielv: vad skönt, hoppas de håller sig borta för gott nu! Ska du städa idag igen? vi håller också på och tvättar- igen blir tvätt varje dag, tur att man har tvättmaskin och torktumlare i lgh:en
    tyvärr måste det städas igen.det var städat igår ,men i morse var det en bombnedslag igen.

strax ska tvätten upp och diskmaskinen plockas ur.sen ska jag sy lite igen.ska sy en retroklänning med john blund tyg
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • ciccielv
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-12 10:25:40 följande:
    ciccielv: just ja, jag måste också plocka ur diskmaskinen du verkar väldigt duktig på att sy, du får lägga in en bild sen så jag får se
    jag har sytt massor senaste tiden.när jag har ork så ska jag lägga in bilder på det som jag har sytt i mitt bildgalleri..
  • ciccielv
    Mammatill4a skrev 2008-07-12 13:03:38 följande:
    Nej de var strxt förre halv 10, så de var inte ens mörkt ute , puckon som gör de vill ja säga.. ja ringer närvi har tid imorgon vovve får du gärna ta med, gör inget.. är ju rensat i vår VR så han kan ju inte bita sönder nåt, bara ha koll på ragge
    okej.ja idioter finns det till allt.det finns ju en hel del stöldgods på norrköpingsloppisen.en hel del byggföretags verktyg osv..

han biter inte sönder nått bara skäller*suck*du kan ju inboxa tid.

nu ska jag ta och börja syGlad
  • ciccielv
    Mammatill4a skrev 2008-07-12 17:11:06 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-07-12 17:06:04 följande: så kul om han får tändern nu, tur att du inte ammar, då hade du ftt ont.. sj fick inta alma sina första förren veckan hon fyllde 1 år.. lite sent man ja ja.. alla kommer ju upp innan hon blir 5 iallafall. två-tre st sprack upp förra veckan..
    ingen fara är själv trött då man blev väckt flera gånger i natt utav vovven som skällde på folk som var utanför.nu har jag sytt färdigt klänningen och ska börja lägga in bilder i mitt bildgalleri på det mesta som jag har sytt
  • ciccielv

då var man klar med uppdateringen i mitt bildgaller.välkomna in och kika under "happy children NYSYTT"

allt är inte inlagt då mycket redan är sålt

• ciccielv
    Mammatill4a skrev 2008-07-12 18:43:48 följande:
    ok så kul.. sj undrar ja om ja kan komma över och låna usb nån da i veckan ? el de var inget kan ju inte sätta in mer på fl nu när pluset är borta, får ta de när de kommer igång igen.. kan skicka hem barnen halv 8 om de går bra för er..
    det går bra.just nu leker de alla för fullt och skrattar en hel del.idag är det kors i taket då de har varit sams hela tidenGlad
  • ciccielv

glömde att jag har spärrat sidan.jag fixar så ni kommer in

MammaTillEKNS skrev 2008-07-12 21:41:14 följande:
    ciccielv: vilka fina saker du har sytt  
    tackGlad
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-12 21:39:21 följande:
    Mammatill4a: Det finns verkligen inget att se på på tv:n, bara skit som vanligt....var länge sen jag kollade på tv:n....vad har du haft för dig ikväll?
    såg ni inte filmen på tv2? igår kväll "mun mot mun".den var jättebra.

igår kväll var man helt slut.idag ska vi till trevliga grannen och fira söta alma
  • ciccielv
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-13 09:35:12 följande:
    Leos och Vincents mamma: Det är stängt på söndagar. Ciccielv: nej, den såg jag inte, vad handlade den om? Vi ska också iväg sen till Mammatill4a
    handlade om en dotter som hade rymt hemmefrån till en betydligt äldre pojkvänn som knarkade.

skoj att du oxå ska till grannenGlad
  • ciccielv
    Mammatill4a skrev 2008-07-13 10:09:15 följande:
    MammatillEKNS och ciccielv: ni är så välkomnahär är man segstartad idag med, drömde att ja fick barn inatt en pojk, men när den kom ut såg de inte ut som en Neoh utan en Arvid så man får väll se vad det är som väntar därinne.. Har sagt sj att ja inte vill ha två barn med samma bokstav i början på ett namn men men, allt kan ju ändra sig oxå. vaknade oxå med huvudvärk idag igen , men ska nog få den att gå över mer med kaffe sen..
    tackar
    här är man slutkörd.kunde knappt sova i natt pga mardrömmar.sen är jag lite småsur på en person som tror att jag ställer upp som gratis hundvakt i 8 dagar (dygnet runt)har suttit gratis flera gånger men nu är det slut på det.nu kommer inte jag vara ledig på 4 helger.skitkul att vara helt låst när maken har semesterLedsen

vi skulle åkt till enköping nån dag och lite andra dagsresor nu när maken är ledig.det är ju bara att glömma.vi får nog ta det under hösten.

ja namn är svåra.matilda skulle inte ens hetat matilda men hon passade inte i sitt utvalda namnSkrattande

sonen fick inte heller det namnet jag ville att han skule få.då nästan hela släkten sa att sonens skulle skämmas över namnet!
  • ciccielv
    rply skrev 2008-07-13 11:05:11 följande:
    glitterkorn : Okej, är det fint där oså? vi ska kolla på två lägenheter idag, vid ekholmen, järdalavägen och sen ekholmsvägen.:D
    ush för ekholmen har bott där  och aldrig mer..det är  värre än skäggetorp/ryd .vill du bo på den sidan av stan så ska du välja aspnäset som ligger bakom ekholmens vc eller ullstämma eller blästad.ekholmen rekomenderar jag inte
    Marayah skrev 2008-07-13 11:04:16 följande:
    Jätte fina dynor och grejjer Cicci!Jätte fina bilder på pojkarna med Leo o Vincents mamma!!!!Här är det rätt så lugnt idag. Ska tillbringa hela dagen med min faster som tar tåget mot Sthlm imorgon mitt i dagen.. Men vi ses snart igen då vi ska åka uppöver om en vecka. Annars e allt lugnt.
    tackar.mer dynor ska det bli framöver
Svar på tråden Linköping, någon?