Mammatill4a skrev 2008-07-13 10:09:15 följande:
MammatillEKNS och ciccielv: ni är så välkomnahär är man segstartad idag med, drömde att ja fick barn inatt en pojk, men när den kom ut såg de inte ut som en Neoh utan en Arvid så man får väll se vad det är som väntar därinne.. Har sagt sj att ja inte vill ha två barn med samma bokstav i början på ett namn men men, allt kan ju ändra sig oxå. vaknade oxå med huvudvärk idag igen , men ska nog få den att gå över mer med kaffe sen..
tackar
här är man slutkörd.kunde knappt sova i natt pga mardrömmar.sen är jag lite småsur på en person som tror att jag ställer upp som gratis hundvakt i 8 dagar (dygnet runt)har suttit gratis flera gånger men nu är det slut på
det.nu kommer inte jag vara ledig på 4 helger.skitkul att vara helt låst när maken har semester
vi skulle åkt till enköping nån dag och lite andra dagsresor nu när maken är ledig.det är ju bara att glö
mma.vi får nog ta det under hösten.
ja namn är svåra.matilda skulle inte ens hetat matilda men hon passade inte i sitt utvalda namn
sonen fick inte heller det namnet jag ville att han skule få.då nästan hela släkten sa att sonens skulle skämmas över namnet!