Inlägg från: MammaTillEKNS |Visa alla inlägg
  • MammaTillEKNS

Linköping, någon?

JennyoPatrik: Nej då är det verkligen inte konstigt att han reagerar! Vi har tyvärr inte kunnat gå på öppna förskolan i vår dock så älskar hon också att titta på andra barn när vi är ute hon kommer säkert tycka att det är kul att gå på ÖF jag har inte varit med om att det är svårare att skola in ett äldre barn...barn som, oavsett ålder, inte umgås eller träffar andra barn på något sätt kan vara svårare att skola in men det behöver inte alltid vara så då kan vi ju gå tillsammans på ÖF

vad ska ni hitta på idag?

Mammatill4a: Ett stort GRATTIS till lilla Alma på 2-årsdagen har dagen börjat bra?

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • MammaTillEKNS

Firstandhappy: Har ett par vänner som bor i Lambohov och de supertrivs verkligen där

• MammaTillEKNS

JennyoPatrik: Han har det inte lätt får hoppas att han håller sig frisk, att han bara är lite snorig p.g.a. tänderna. Ja, vi får definitivt ta igen det i höst ska bli kul! Vill du ha honom hemma så ska du ha det, som du säger så kan han faktiskt leka av sig på ÖF

Just ja, det skrev du ju igår att ni skulle maken åker iväg om en timme så det blir bara jag och lilltjejen i helgen, blir en massa lek och sen ska vi nog gå ut, solen skiner här

Mammatill4a: hehe brukar bli så när man har vänner på besök ta du en kalldusch, det blir man alltid pigg av :)

• MammaTillEKNS

ciccielv: det kanske är lugnt nu bara för att studenterna har stuckit bort över sommaren

• MammaTillEKNS

ciccielv: vad skönt, hoppas de håller sig borta för gott nu! Ska du städa idag igen? vi håller också på och tvättar- igen blir tvätt varje dag, tur att man har tvättmaskin och torktumlare i lgh:en

• MammaTillEKNS

ciccielv: just ja, jag måste också plocka ur diskmaskinen du verkar väldigt duktig på att sy, du får lägga in en bild sen så jag får se

• MammaTillEKNS

Elli80: Hej! Spännande jag längtar själv tills Nathalie får tänder, hon grejjar så mycket i munnen så det borde vara på G nu tycker jag varje liten ny grej som dem gör är spännande Tvättar gör vi varje dag sen blir det väl att man plockar i lgh lite då och då, leksaker hamnar lite överallt

Nathalie fick sova i sitt rum när hon blev 5 månader, eftersom hon sovit hela nätter sen hon var strax före tre månader så tyckte vi att då kan hon lika gärna sova i eget rum. Dessutom så stördes hon när vi gick och la oss. Hon har inte märkt av någon skillnad av att ha bytt rum utan hon sover lika bra i sitt rum som hon gjorde i vårt.

• MammaTillEKNS

Mammatill4a: Det finns verkligen inget att se på på tv:n, bara skit som vanligt....var länge sen jag kollade på tv:n....vad har du haft för dig ikväll?

• MammaTillEKNS

ciccielv: vilka fina saker du har sytt  

• MammaTillEKNS

Leos och Vincents mamma: Det är stängt på söndagar.

Ciccielv: nej, den såg jag inte, vad handlade den om? Vi ska också iväg sen till Mammatill4a

Svar på tråden Linköping, någon?