Inlägg från: MammaTillEKNS |Visa alla inlägg
  • MammaTillEKNS

Linköping, någon?

Skorpan08: Jag ska nog hålla mig mest innan, går kanske ut på gården en sväng och leker med Nathalie, mammatill4a kanske skulle komma till gården också....men någon långpromenad blir det inte för mig idag, har så ont i mina fötter, har inte smort in dem som jag ska...orkar inte smörja mig 15ggr om dagen som de har sagt...

Du får försöka att ta det lite lugnt och koppla av, tänk på dig själv och familjen i första hand.

JennyoPatrik: Härligt med sovmorgon min prinsessa har precis somnat igen håller med dig om att det skulle vara intressant att veta vad de drömmer

I början på november borde funka inte så kul att gå där precis innan BF har du körkort?

Idag blir det bara att ta det lugnt, måste vara försiktig med mina fötter nu

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • MammaTillEKNS

Skorpan08: Har du tid att fika på tisdag kl.16.30, då är det fikaträff för de som kan

• MammaTillEKNS

Skorpan08: Förstår det, vad är det ni gör på huset nu? Vi kan ju ta en fikaträff en fm nästa vecka också säg när du kan

• MammaTillEKNS

JennyoPatrik:  ja, jag äter cellgiftstabletter och en biverkning av dem är att man lätt får ont i fötter och händer, därav förbudet att inte gå långa promenader, dock svårt att låta bli gick ju en långpromenad igår och det var inte så bra. Hihi, hoppas det går bra att klippa honom  

• MammaTillEKNS

Skorpan08: just ja, det kommer jag ihåg nu när du säger det går allt som det ska? Men ska vi ta en fikaträff på onsdag fm? Hoppas allt går bra på torsdag!

• MammaTillEKNS

Mammatill4a: Tack själv dina barn är så otroligt söta och Alma var så go när hon kramade om Nathalie :D han åker på lördag men jag kan gärna träffas en sväng imorgon  

• MammaTillEKNS

Fru Tzoanidis: Du ringer till kvinnokliniken och begär att få en utredning, speciellt om ni har försökt bli gravida i minst 1år

• MammaTillEKNS

Skorpan08: Ska vi säga kl.12 utanför ikano?

• MammaTillEKNS

Firstandhappy: Hej tjejen! Det var ett tag sen sist, såg att du skrev på min msn, skulle precis svara dig men då loggade du ut. Var i lkpg ska ni flytta?  Allt bra med William?

• MammaTillEKNS

Firsthandhappy: Hoppas ni får den här i ryd då jobbigt att han inte mår så bra nu :( vad jobbar du nu som?

Svar på tråden Linköping, någon?