Inlägg från: MammaTillEKNS |Visa alla inlägg
  • MammaTillEKNS

Linköping, någon?

Leos och Vincents mamma: vilka söta bilder på era barn

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • MammaTillEKNS

ciccelv: var det en verklighetsbaserad film? gillar mest sådana filmer

• MammaTillEKNS

Mammatill4a: gick också och la mig tidigt igår, behöver min skönhetssömn vad mysigt att hon låg och sov bredvid er när N vaknar på morgonen så brukar hon ligga i vår säng och mysa

• MammaTillEKNS

JennyoPatrik: Godmorgon här är det toppenbra N ligger och sover och när hon vaknar så ska vi gå över till Mammatill4a och fika lite hur har du det?

• MammaTillEKNS

Mammatill4a: då kanske det blir en liten Arvid

• MammaTillEKNS

JennyoPatrik: Nu sover hon igen, masserade hon till sömns, hon älskar att bli masseradpå ryggen fikat var jättetrevligt vad skönt att han verkar sova bättre vad ska ni hitta på idag?

Mammatill4a: Selbing är jätteduktig, vi var där när vi väntade Nathalie, han kollade på varenda liten detalj och svarade på alla möjliga frågor man hade, väldigt professionell

• MammaTillEKNS

Mammatill4a: Tack själv, även fast det blev en kortis kul å se hur andra bor, ni har ju jättefint vad kul att du tyckte om kläderna, kom på försent att jag hade dem, då kunde ju inte N ha dem har mer i förrådet, ska be Peter åka och hämta dem till veckan

Krya på dig nu så ses vi säkert i lekparken i em

• MammaTillEKNS

JennyoPatrik: Man vet verkligen hur man ska få de små liven att sova iaf håller tummarna att det håller i sig, hur är det med lilla bebisen i magen då?

• MammaTillEKNS

Mammatill4a: du får mer än gärna komma över någon dag nu har N somnat igen så nu passar jag på att äta lite glass

JennyoPatrik: får se hur lilla bebisen blir sen en riktig vilding kanske N var verkligen inte lugn i magen, men nu är hon skapligt lugn faktiskt

• MammaTillEKNS

Skorpan08: Hur gick det med lilla missen?

Svar på tråden Linköping, någon?